Duracoska Keti 332CB
Proiectul are ca scop crearea unei joc de memorie.
Regulile sunt simple: led-urile se pornesc in secventa, dupa jucatorul trebiue sa apasa butoanele in acceasi secventa.
Jocul se termina daca se apasa un buton gresit.
Lista componente:
Codul este scris in mediul de dezvoltare Arduino IDE.
Variabile globale folosite sunt:
Functii:
Functia in care este implementata logica jocului. Jocul incepe dupa apasarea touch senzor-ul. Primul se genereaza o secventa de numere aleatorii intre LED1 si LED4 si se pornesc led-urile conectate la aceste pinii. Dupa se asteapta apasarea unui buton. Se verifica daca butonul apasat este cel corect. Daca da, se pornesc toate leduri si se continua jocul la nivelul urmator. Daca nu, se porneste buzzer-ul si jocul incepe de la nivelul 1 dupa pornirea touch senzor-ul.
Demo Video:
https://www.youtube.com/watch?v=Wk0nid-hgMk
Proiectul a fost o experienca destul de interesanta si din care am invatat foarte mult