Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:agrigore:flappybird [2021/05/02 23:54]
vasile_adrian.micu created
pm:prj2021:agrigore:flappybird [2021/06/04 04:55] (current)
vasile_adrian.micu [Download]
Line 20: Line 20:
      - display LCD      - display LCD
      - butoane      - butoane
 +Conexiuni:
 +  * Accelerometru:​
 +  - x->A0
 +  - Y->A1
 +  - Z->A2
 +  - VCC->​3,​3V
 +  - GND
 +  * LCD:
 +  - Led-:GRND
 +  - Led+:5V
 +  - VCC:3,3V
 +  - GRND:GRND
 +  - CS:10
 +  - CSK:13
 +  - CDA:11
 +  - A0:8
 +  - RESET:9
 +  * Butoane:
 +  - Butonul1:2
 +  - Butonul2:3
  
 +
 +Diagrama:
 +
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​micu_vasile_adrian_diagrama_hardware.png|}}
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
 +==== Librarii folosite ====
 +  * Adafruit_GFX.h
 +  * Adafruit_ST7735.h
 +  * SPI.h
 +==== Variabile si defineuri ====
 +birdcol[]: o matrice de 8 X 8 care reprezinta pasarea
 +float GRAVITY=9.8 :​acceleratia gravitationala
 +float JUMP_FORCE=2.15 forta cu care "​sare"​ pasarea
 +cateva defineuri pentru dimensiuni :ecran(cat e jumatatea lui,​dimensiuneazoneu unde se desfasoara animatia), pasare si teava
 +==== Functii ====
 +  - game_init();​
 +  - game_start();​
 +  - game_loop();​
 +  - game_over();​
 +game_init():​ initializeaza variabie globale
  
 +game_start():​initializeaza ecranul de start si asteapta sa se apase butonul din dreapta (albastru ,cu care se sare)
 +
 +game_loop():​se realizeaza jocul in sine
 +se realizeaza animatiile: ​
 +La Pasare: se umple tot locul unde e pasarea cu culoarea de fundal(cerul=BCKGRDCOL) apoi se deseneaza matricea pasari in noile coordonatele coordonate
 +La Tevi: se deseneaza teava pe noua pozitie si dupa se sterge rezidul care a ramas unde a fost teava(e inlocuit cu BCKGRDCOL)
 +parti ale tevilor ce nu sunt pe ecran nu se coloreaza
 +Functionalitati bonus implementate :
 +  * daca se apasa pe al doilea buton se inverseaza acceleratia gravitationala si JUMP_FORCE;
 +  * Tevile sunt generate random in fun ctie de inputul dat de  accelerometru;​
 +  * dupa ce pasarea trece de o teava  acceleratia gravitationala creste sau scade in functie de inputul dat de accelerometru,​ dar modulul acceleratiei gravitationale poate fi doar : 9<​GRAVITY<​10.5
 +
 +game_over():​ afiseaza ecranul de gameover si asteapta sa se apase butonul de jump
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
  
 +
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​micu_fl1.jpeg|}}
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​micu_fl2.jpeg|}}
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​micu_fl3.jpeg|}}
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​micu_fl4.jpeg|}}
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​micu_fl5.jpeg|}}
 +
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​micu_fl6.jpeg|}}
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
 ===== Download ===== ===== Download =====
 +Youtube link:
 +https://​youtu.be/​r4IMYMR1bOk
  
 +Arhiva:
 +{{:​pm:​prj2021:​agrigore:​flappy_bird_micu_vasile_adrian_334_cb.zip|}}
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
 +L-eam facut pe toate in ultima suta de metrii (un weekend )pentru ca piesele vin greu
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
 +1.8" TFT Color Display ST7735 128x160:
 +https://​youtu.be/​NAyt5kQcn-A
 +
 +Accelerometru:​
 +https://​youtu.be/​Mvn7_Vew12o
 +
 +
 +
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​PDF</​a></​html>​
pm/prj2021/agrigore/flappybird.1619988854.txt.gz · Last modified: 2021/05/02 23:54 by vasile_adrian.micu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0