Flappy bird cu gravitatie variabila / reversibila.In joc vor fi doua butoane unul cu care pasarea va sari, si unul care inverseaza gravitatea. Gravitatia va creste sau scade in functie de inputul dat de accelerometru.
Conexiuni:
Diagrama:
birdcol[]: o matrice de 8 X 8 care reprezinta pasarea float GRAVITY=9.8 :acceleratia gravitationala float JUMP_FORCE=2.15 forta cu care “sare” pasarea cateva defineuri pentru dimensiuni :ecran(cat e jumatatea lui,dimensiuneazoneu unde se desfasoara animatia), pasare si teava
game_init(): initializeaza variabie globale
game_start():initializeaza ecranul de start si asteapta sa se apase butonul din dreapta (albastru ,cu care se sare)
game_loop():se realizeaza jocul in sine se realizeaza animatiile: La Pasare: se umple tot locul unde e pasarea cu culoarea de fundal(cerul=BCKGRDCOL) apoi se deseneaza matricea pasari in noile coordonatele coordonate La Tevi: se deseneaza teava pe noua pozitie si dupa se sterge rezidul care a ramas unde a fost teava(e inlocuit cu BCKGRDCOL) parti ale tevilor ce nu sunt pe ecran nu se coloreaza Functionalitati bonus implementate :
game_over(): afiseaza ecranul de gameover si asteapta sa se apase butonul de jump
Youtube link: https://youtu.be/r4IMYMR1bOk
L-eam facut pe toate in ultima suta de metrii (un weekend )pentru ca piesele vin greu
1.8” TFT Color Display ST7735 128×160: https://youtu.be/NAyt5kQcn-A
Accelerometru: https://youtu.be/Mvn7_Vew12o