This is an old revision of the document!
Voi crea un joc de tip Buzz Wire, în care jucătorul trebuie să transporte un inel de-a lungul unui traseu de sârmă cu o formă provocatoare, fără să atingă metalul.
Scopul proiectului este de a pune în aplicare cunoștințele acumulate de-a lungul semestrului, creând, totodată, un joc.
La start, jucătorul apasă pe butonul de începere pentru a porni timer-ul și a activa buzzer-ul. De asemenea, LED-ul RGB, care indică numărul de greșeli curente, se va aprinde, difuzând o lumină verde.
Timer-ul va începe pe o bandă led, care va reprezenta scorul. Un timp mai mic de finalizare înseamnă un scor mai bun.
Jucătorul va mișca unealta de-a lungul traseului. Dacă atinge sârma, va fi avertizat printr-un buzz (pentru a da senzatia de curentare) și LED-ul RGB își va schimba culoarea (în portocaliu la prima greșeală, în roșu la a doua și stins la a treia).
Dacă LED-ul se stinge, jucătorul pierde si jocul, care se resetează. Când ajunge la final, el apasă pe butonul de stop, semnalizând finalul jocului. Scorul lui va rămâne câteva secunde pe banda led, fiind apoi înlocuit de scorul cel mai bun înregistrat de la pornirea plăcii.
Pe deasupra, va exista o melodie pusă pe fundal, prin intermediul buzzer-ului pentru a da senzația de joc arcade.
* pitches.h - rularea melodiei de fundal prin intermediul buzzer-ului
* buzz() - redarea unui buzz in momentul atingerii traseului * sing() - redarea melodiei de fundal pe baza milisecundelor trecute de la ultima iterație * updateTimer() - updatarea timer-ului pe baza milisecundelor trecuta de la ultima iterație
todo
todo
todo
25.04 - alegerea temei