This is an old revision of the document!


Buzz Wire

Autor

Introducere

Voi crea un joc de tip Buzz Wire, în care jucătorul trebuie să transporte un inel de-a lungul unui traseu de sârmă cu o formă provocatoare, fără să atingă metalul.

Scopul proiectului este de a pune în aplicare cunoștințele acumulate de-a lungul semestrului, creând, totodată, un joc.

Descriere generală

Schema bloc:

Funcționalitate

La start, jucătorul apasă pe butonul de începere pentru a porni timerul și a activa buzzerul.

Timerul va începe pe un ecran led, care va reprezenta scorul. Un timp mai mic de finalizare înseamnă un scor mai bun.

Jucătorul va mișca inelul (care va avea un mâner) de-a lungul traseului. Dacă atinge sârma, va fi avertizat printr-un buzz (pentru a da senzatia de curentare) și un led roșu se va aprinde.

La 3 leduri roșii aprinse, jucătorul pierde si jocul, care se resetează. Când ajunge la final, el apasă pe buton și un led verde se aprinde, semnalizând finalul jocului. Scorul lui va rămâne câteva secunde pe ecran, fiind apoi înlocuit de scorul cel mai bun înregistrat de la pornirea plăcii.

Pe deasupra, va exista o melodie pusă pe fundal, prin intermediul buzzerului pentru a da senzația de joc arcade.

Hardware Design

Componente utilizate

  • Arduino Uno
  • Breadboard
  • Ecran LCD
  • Buton
  • Buzzer
  • Cabluri
  • Fire

Software Design

todo

Rezultate Obţinute

todo

Concluzii

todo

Download

todo

Jurnal

25.04 - alegerea temei

Bibliografie/Resurse

pm/prj2021/agrigore/buzzwire.1619373523.txt.gz · Last modified: 2021/04/25 20:58 by robert.draganoiu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0