Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:abirlica:sudoku [2021/05/29 20:07]
lucian.mincea [Software Design]
pm:prj2021:abirlica:sudoku [2021/05/31 16:21] (current)
lucian.mincea [Rezultate Obţinute]
Line 27: Line 27:
 Lista de piese: Lista de piese:
   * Arduino Uno   * Arduino Uno
-  * Ecran LCD SPI+  * Ecran LCD 1.8\" ​SPI
   * Tastatura numerica 4x3   * Tastatura numerica 4x3
-  * Breadborad +  * Breadboard 
-  * Rezistente+  * Rezistenta 1k - pentru pinul de LED+ al LCD-ului
   * Fire   * Fire
  
Line 46: Line 46:
 {{:​pm:​prj2021:​abirlica:​state_diagram_sudoku.png?​300|}} {{:​pm:​prj2021:​abirlica:​state_diagram_sudoku.png?​300|}}
  
-Programul alege +Functii: 
-===== Rezultate Obţinute =====+  * set_board() - initializeaza tabla de joc cu unul din cele 5 jocuri statice 
 +  * draw_sudoku() - deseneaza pe LCD tabla de joc, pozitia jucatorului fiind reprezentata prin culoarea rosu 
 +  * get_key() - Keypad.getKey();​ functie de biblioteca pentru a verifica daca o tasta a fost apasata; functie neblocanta 
 +  * interpret_key() - se interpreteaza inputul utilizatorului in functie de starea jocului 
 +  * move si fill_cell sunt descrise in functia intepret_key() 
 +  * check_result() - se verifica starea jocului 
 +  * draw_menu - deseneaza meniul ce apare la apasarea tastei '#';​ afiseaza un mesaj un functie de rezultatul verificarii si afiseaza optiunile de "NEW GAME" si "​CONTINUE"​
  
-<note tip> +Biblioteci folosite: 
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru+  * SPI.h si TFT.h - afisarea pe LCD 
-</​note>​+  * Keypad.h - interpretarea inputului venit de la keypad
  
-===== Concluzii ​=====+===== Rezultate Obţinute ​=====
  
-===== Download =====+Rezultatul obtinut este acela al unui joc sudoku 6x6 functional.
  
-<note warning>​ +{{:pm:​prj2021:​abirlica:​sudoku_layout.jpeg?300|}}
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectuluisurse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).+
  
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:​** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**+Link demohttps://​ctipub-my.sharepoint.com/​:v:/​g/​personal/​lucian_mincea_stud_acs_upb_ro/​EVdple31PT5FpDQ-qQWiFRABWQ4WvmL-MsfOVFpzQOP3rQ?e=CbELtV 
-</​note>​+ 
 +Cod sursa{{:pm:prj2021:abirlica:sudoku_pm.zip|}} 
 +===== Concluzii =====
  
-===== Jurnal =====+Proiectul a presupus mai multe etape, alegerea temei fiind cea mai dificila si importanta prin prisma timpului alocat documentarii asupra elementelor de care dispunem pentru a pune cap la cap un proiect.  
 +Ceea ce am invatat din acest proiect este lucrul cu biblioteca TFT si interactiunea cu un dispozitiv LCD ce este compatibil cu aceasta biblioteca.
  
-<note tip> 
-Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. 
-</​note>​ 
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ===== ===== Bibliografie/​Resurse =====
  
-<​note>​ +Resurse: 
-Listă cu documente, datasheet-uri,​ resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. +  https://www.arduino.cc/​en/​Reference/​TFTLibrary 
-</note>+  * https://​robojax.com/​learn/​arduino/?​vid=robojax-keypad-4x3
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2021/abirlica/sudoku.1622308033.txt.gz · Last modified: 2021/05/29 20:07 by lucian.mincea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0