Autor: Mincea Lucian (336CB)
Proiectul isi propune implementarea unui joc de Sudoku. Controlul va fi facut dintr-o tastatura numerica ce va avea rolul de navigator prin puzzle (selectarea casutei) si de a introduce o cifra pentru completarea casutei. Afisarea puzzle-ului se va face pe un LCD.
Schema bloc
Miscarea pe tabla de joc si introducerea numerelor se face folosind keypad-ul astfel:
Dupa selectarea celulei se introduce un numar de la 1 la 6 dupa care jucatorul se poate misca din nou.
Butonul '#' declanseaza verificarea jocului. Se afiseaza un mesaj corespunzator starii in care se afla jocul, iar jucatorul are 2 posibilitati:
Lista de piese:
Schema electrica:
Diagrama de activitati
Diagrama de stari
Functii:
Biblioteci folosite:
Rezultatul obtinut este acela al unui joc sudoku 6×6 functional.
Cod sursa: sudoku_pm.zip
Proiectul a presupus mai multe etape, alegerea temei fiind cea mai dificila si importanta prin prisma timpului alocat documentarii asupra elementelor de care dispunem pentru a pune cap la cap un proiect. Ceea ce am invatat din acest proiect este lucrul cu biblioteca TFT si interactiunea cu un dispozitiv LCD ce este compatibil cu aceasta biblioteca.