This is an old revision of the document!
Autor
Introducere
Implementarea consta in realizarea jocului X si 0 folosind o matrice de butoane / LED-uri RGB / rezistente / placa Arduino UNO si un Buzzer. Scopul acestuia este de a folosi concepte preluate din laborator, implicit de a pune in practica notiunile invatate. De asemenea, utilizatorul beneficiaza de joc. Jucatorul va juca contra unui boot. In implementarea jocului voi folosi un Timer, pentru a reincepe jocul, odata ce acesta a fost castigat de jucator vs boot. De asemenea voi folosi un buzzer care va suna diferit in functie de castigator. La finalul jocului, toate becurile vor palpai pentru un interval de timp. Ideea de baza a pornit de la un proiect propus in sectiunea Idei de Proiecte. Consider ca proiectul este util pentru mine deoarece asimilez mai bine informatiile, punandu-le in practica. Mai mult decat atat, pentru toata lumea acest joc reprezinta o provocare placuta si un mod de a te relaxa.
Descriere generala
Pentru realizarea jocului voi folosi o matrice de 3×3 LED-uri RGB. Proiectul va cuprinde doua unitati de prelucrare (Arduino UNO), o unitate de input - butoanele , o unitate de output - LED-uri RGB. Butoanele se vor apasa folosind placa Arduino UNO Master, urmand ca informatiile sa se transmita pe cealalta placa Arduino UNO Slave, unde se vor aprinde becurile. Cand un jucator castiga, toate LED-urile se vor aprinde conform culorii specifice jucatorului. Jocul poate fi urmarit pas cu pas, folosind LED-urile.
Schema bloc specifica proiectului este:
Hardware Design
Proiectul va folosi urmatoarele componente:
Schema electrica este urmatoarea:
Download
Jurnal
Bibliografie/Resurse