This is an old revision of the document!
Autor
Introducere
Implementarea consta in realizarea jocului X si 0 folosind o matrice de butoane / LED-uri RGB / rezistente / placa Arduino UNO Master/ placa Arduino UNO Slave. Scopul acestuia este de a folosi concepte preluate din laborator, implicit de a pune in practica notiunile invatate. De asemenea, utilizatorul beneficiaza de joc. Jucatorul are posibilitatea de a alege contra cui joaca: calculator vs alt jucator. Un Timer va obliga jucatorul sa mute intr-un interval de timp prestabilit. Ideea de baza a pornit de la un proiect propus in sectiunea Idei de Proiecte. Consider ca proiectul este util pentru mine deoarece asimilez mai bine informatiile, punandu-le in practica. Mai mult decat atat, pentru toata lumea acest joc reprezinta o provocare placuta si un mod de a te relaxa.
Descriere generala
Pentru realizarea jocului voi folosi o matrice de 3×3 LED-uri RGB. Proiectul va cuprinde doua unitati de prelucrare (Arduino UNO), o unitate de input - butoanele , o unitate de output - LED-uri RGB. Butoanele se vor apasa folosind placa Arduino UNO Master, urmand ca informatiile sa se transmita pe cealalta placa Arduino UNO Slave, unde se vor aprinde becurile. Cand un jucator castiga, toate LED-urile se vor aprinde conform culorii specifice jucatorului. Jocul poate fi urmarit pas cu pas, folosind LED-urile.
Schema bloc specifica proiectului este:
Hardware Design
Proiectul va folosi urmatoarele componente:
Schema electrica este urmatoarea:
Download
Jurnal
Bibliografie/Resurse