Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2021:abasoc:reversedsnake [2021/04/29 22:12]
marian.burcea [Hardware Design]
pm:prj2021:abasoc:reversedsnake [2021/06/03 00:42] (current)
marian.burcea [Bibliografie/Resurse]
Line 26: Line 26:
 \\ \\
 ====== Software Design ====== ====== Software Design ======
-TODO+Programul este constituit din 4 functii majore, detaliate in randurile urmatoare.
  
 +***generateFood()*** va genera mancarea (personajul principal) dupa ce a verificat ca nu se afla pe harta. Verificarea se face prin intermediul coordonatelor mancarii (row, col != -1).
 +
 +***scanJoystick()*** scaneaza informatia primta de la joystick (sus, jos, stanga, dreapta) si modifica, daca e cazul, directia in care se deplaseaza mancarea. Tot aici este implementata si inteligenta artificiala a sarpelui, care se va deplasa intotdeauna spre mancare.
 +
 +***calculateSnake()*** modifica si afiseaza noua matrice dupa ce obiectele s-au miscat. Tot aici se verifica si daca jocul a luat sfarsit. ​
 +
 +***handleGameStates()*** verifica daca s-a terminat jocul si il reporneste in caz afirmativ, resetand pozitia sarpelui si cea a mancarii.
 +
 +Pentru utilizarea matricii de leduri am folosit biblioteca LedControl.h. Variabila ***snakeSpeed*** este cea care decide cat de repede se vor misca personajele pe mapa si este afectata in mod direct de petentiometru in functia scanJoystick().
 ====== Rezultate obtinute ====== ====== Rezultate obtinute ======
-TODO+\\ 
 +**Asamblare circuit:** \\ 
 +{{ :​pm:​prj2021:​abasoc:​rezultatemarianburcea.jpg?​700 }} \\ 
 +\\ 
 + 
 +\\ 
 +**Demo:** \\ 
 +[[https://​www.youtube.com/​watch?​v=Vco3kbgJUho|Demo proiect]] \\ 
 +\\
  
 ====== Concluzii ====== ====== Concluzii ======
-TODO+Proiectul m-a ajutat sa inteleg mai bine conceptele invatate la laborator intrucat am putut interactiona fizic cu componentele cu care am lucrat in timpul semestrului in Tinkercad. Obstacolele pe care le-am intampinat m-au ajutat sa-mi insusesc mai bine cunostintele legate de Proiectarea cu Microprocesoare. 
 + 
 +PS: Am ars buzzer-ul, de aia nu apare in prezentare :)
  
 ====== Download ====== ====== Download ======
-TODO+**Cod sursa:​**\\ 
 +{{:​pm:​prj2021:​abasoc:​snake_game.zip| snake_game.zip}} 
 +\\
  
 ====== Jurnal ====== ====== Jurnal ======
-TODO+ 
 +  * **23/​04/​2021** ​ -  Realizare schema electrica 
 +  * **25/​04/​2021** ​ -  Publicare pagina 
 +  * **21/​05/​2021** ​ -  Realizare schema fizica si rezolvare bug-uri 
 +  * **03/​06/​2021** ​ -  Publicare varianta finala
  
 ====== Bibliografie/​Resurse ====== ====== Bibliografie/​Resurse ======
-TODO+  * https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​lab/​lab2-2021 
 +  * https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​lab/​lab3-2021 
 +  * https://​ocw.cs.pub.ro/​courses/​pm/​lab/​lab4-2021 
 +  * https://​www.arduino.cc/​ 
  
  
pm/prj2021/abasoc/reversedsnake.1619723526.txt.gz · Last modified: 2021/04/29 22:12 by marian.burcea
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0