LCD Snake

Introducere

Proiectul presupune realizarea unui joc clasic, Snake, afisat pe LCD. Am decis sa pornesc de la ideea de baza a jocului si sa adaug complexitate ulterior, in functie de parcursul proiectului (alegerea nivelului de viteza etc.)

Descriere generala

Jocul Snake presupune implementarea unui mediu in care jucatorul controleaza pe ecran o linie ce isi mareste dimensiunea la intalnirea unui target plasat random. Sunt posibile doar patru directii de deplasare (sus, jos, stanga, dreapta).

Schema bloc

Hardware Design

Lista de piese:

  • Piesele de baza
  • LCD Nokia5110
  • 4 butoane
  • Fire conexiune tata - mama (butoane)
  • Fire conexiune mama - mama (LCD)
  • Breadboard

Schema electrica

Software Design

  • Mediul de programare a fost Sublime, codul este scris in C.
  • Am folosit ca model Makefile-ul din laborator.

Rezultate obtinute

Concluzii

Nu stiam ca voi ajunge sa termin acest proiect pentru ca am avut mari probleme cu un alt LCD, am crezut ca este o problema software dar acesta s-a dovedit a fi defect. Am invatat multe lucruri noi lucrand la acest proiect, fiind primul de acest fel.

Download

Jurnal

Bibliografie/Resurse

www.draw.io

easyeda.com

Milestone 1: Download PDF

Milestone 3: Download PDF

pm/prj2019/adragan/makefile.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0