Alexandru-Cristian GHIMIȘI (78472) - X si 0
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Proiectul reprezinta jocul clasic de “X si 0” realizat pe o matrice de LED-uri. Jocul poate fi jucat in varianta Single Player (impotriva calculatorului) sau Multiplayer (importriva unui jucator real).
Jocul este unul distractiv, relaxant, numai bun de jucat dupa o zi lunga la facultate sau atunci cand vrei sa alungi plictiseala.
Pentru mine, proiectul este util deoarece imi da sansa sa pun in aplicare notiunile invatate in timpul laboratoarelor. Pentru altii, este o sursa de distractie si de competitie.
Descriere generală
Hardware Design
Lista de piese :
placa de baza
12 butoane 6x6x6: 9 pentru mutari, 2 pentru selectarea modului de joc, 1 pentru reset
9 LED-uri bicolore de 3 mm rosu si verde
9 rezistente
fire
placa de test
Schema electrica:
Software Design
Mediu de dezvoltare:
Functionalitate:
Tabla de joc este reprezentata de o matrice 3×3
Jocul porneste la apasarea butonul de Start
Se astepta pana se selecteaza modul de joc
Se asteapta miscarea jucatorului curent, dupa se schimba jucatorul
Dupa fiecare mutare se verifica daca jocul s-a terminat
Daca jocul s-a terminat led-uri corespunzatoare casutelor in care a mutat castigatorul(toate casutele in caz de egalitate) vor lumina intermitent
Jocul se poate reseta la orice moment
Rezultate Obţinute
Rezultatul este un joc de X si 0 functional care suporta 2 moduri de joc:
Concluzii
Piesele se pot defacta oricand, asa ca nu strica sa iei cateva bucati in plus.
Trebuie realizata o planificare a asezarii pieselor pe placuta si a legarii firelor inainte de a incepe lipirea, altfel se aunge la o placuta aglomerata si la nevoie de a face slalom printre fire.
Download
Bibliografie/Resurse
Documentația în format
PDF