Ionuț-Adrian VASILE (67100) - Simon Says

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

In principiu jucătorii îşi dezvoltă atenţia, învaţă să respecte reguli, îşi dezvoltă imaginaţia, se distrează.

Descriere generală

Jocul presupune urmatorii pasi:

  1. se va da un numar natural(citit pe LCD)
  2. jucatorul va trebui sa introduca acel numar natural in format binar
  3. 4 butoane se vor folosi pentru introducerea numarului in formatul binar
  4. pentru verificarea introducerii corect a numarului, se va auzi un mesaj de success sau de fail
  5. se vor memora si cate jocuri castigate/numar total jocuri are jucatorul, afisandu-se pe ecranul LCD

Schema bloc:

Hardware Design

Lista piese:

  1. placuta de baza cu ATmega324A-PU
  2. 1 difuzor/buzzer
  3. 4 butoane
  4. 1 ecran LCD 16×2
  5. fire de legatura

Schema initiala a placutei cu toate componentele sale:

Schema electrica pentru componentele extra din cadrul proiectului:

Software Design

Am pornit implementarea de la primele laboratoare. Pentru comunicarea cu LCD-ul m-am folosit de laboratoarele in care am utilizat usart.c si usart.h. De asemenea am creat 2 functii care sterg liniile LCD-ului.

Rezultate Obţinute

Rezultatele au venit odata cu ceea ce am reusit sa dobandesc de pe urma acestui proiect:

  • lucrul(practic) cu componente si alte elemente
  • reimprospatarea notiunilor de electronica
  • punerea in aplicare a informatiilor din cadrul materiei de 'Proiectarea Cu Microprocesoare'

Concluzii

Proiectul a insemnat mai mult decat mi-as fi putut imagina. De ce? Consider ca a fost un challenge care m-a motivat sa inteleg mai bine notiunile de electronica si de PM. Mi s-a parut interesant faptul ca la finalul proiectului, am fost impresionat de ceea ce am realizat de unul singur.

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.

Jurnal

In arhiva atasata am pus cateva poze care arata parcusul proiectului.

Arhiva: parcurs.zip

Bibliografie/Resurse

http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/lab/lab1 - USART, LCD

http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/lab/lab2 - Întreruperi, Timere

https://www.autodesk.com/products/eagle/overview - Eagle - Utilitarul folosit pentru crearea schemei electrice a proiectului

  • Documentația în format PDF
pm/prj2017/mandrei/vasiliev.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0