Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
In principiu jucătorii îşi dezvoltă atenţia, învaţă să respecte reguli, îşi dezvoltă imaginaţia, se distrează.
Jocul presupune urmatorii pasi:
Schema bloc:
Lista piese:
Schema initiala a placutei cu toate componentele sale:
Schema electrica pentru componentele extra din cadrul proiectului:
Am pornit implementarea de la primele laboratoare. Pentru comunicarea cu LCD-ul m-am folosit de laboratoarele in care am utilizat usart.c si usart.h. De asemenea am creat 2 functii care sterg liniile LCD-ului.
Rezultatele au venit odata cu ceea ce am reusit sa dobandesc de pe urma acestui proiect:
Proiectul a insemnat mai mult decat mi-as fi putut imagina. De ce? Consider ca a fost un challenge care m-a motivat sa inteleg mai bine notiunile de electronica si de PM. Mi s-a parut interesant faptul ca la finalul proiectului, am fost impresionat de ceea ce am realizat de unul singur.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.
In arhiva atasata am pus cateva poze care arata parcusul proiectului.
Arhiva: parcurs.zip
http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/lab/lab1 - USART, LCD
http://cs.curs.pub.ro/wiki/pm/lab/lab2 - Întreruperi, Timere
https://www.autodesk.com/products/eagle/overview - Eagle - Utilitarul folosit pentru crearea schemei electrice a proiectului