Izabela-Alexandra OPREA (66868) - SNAKE
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Jocul cuprinde un şarpe ce trebuie să mănânce fructe, lungimea sa crescând proporțional cu fructele consumate. Jocul este structurat pe nivele.
Scopul jocului este de a antrena jucătorii și de a-i motiva sa joace cât mai mult timp.
Proiectul are la bază jocul Snake cunoscut de toată lumea.
Descriere generală
Schema bloc:
Hardware Design
Lista de piese:
LCD Display
Placa ATmega 324
Butoane
Conectori mama-mama
Conectori mama-tata
Capacitati
Rezistente
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
scheme electrice
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2017:avoinescu:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Documentația în format
PDF