Gabriel RĂDUCAN (67452) - Nume proiect
Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa
Introducere
Acest proiect presupune implementarea renumitului joc Tetris. Tetris este un joc video creat de Alexei Pajitnov în iunie 1985. Numele jocului a fost derivat din grecescul tetra, pentru a face referire că toate piesele sunt formate din patru pătrățele, și tenis, care era jocul preferat al creatorului.
Scopul jocului este de a le aranja în spaţiul de joc în aşa fel încât pe o linie orizontală să nu rămână nici un spaţiu liber. Când se realizează o linie orizontală ocupată complet aceasta va dispărea şi se va primi un anumit punctaj. Dacă prin aranjarea unei piese se realizează mai multe linii orizontale complete şi punctajul va creşte pe măsură.
Am ales asta deoarece sunt un împătimit al jocurilor video, iar Tetris a fost unul dintre jocurile copilăriei mele.

Cred ca prin procesul de dezvoltare ale componentelelor ce țin atât de software cât și de hardware, îmi voi forma o idee de ansamblu mai bună legată de sistemele embedded.
Descriere generală
Schemă bloc
Funcționalitate
Interacțiunea cu programul se va face folosind modulul Butoane
Modulul ATMega324 va încărca modulul Program
În funcție de inputul primit de la modulul Butoane, modulul ATMega324 va genera niște rezultate
Afișarea rezultatelor se va face cu ajutorul modulului LCD
Hardware Design
Lista de piese
Piesă | Cantitate |
ATMega324A-PU | x1 |
Diodă Zener | x2 |
LCD NOKIA 3310 | x1 |
Rezistențe | x10 |
Condensatori | x10 |
Led-uri | x4 |
Fire de legatură | 1 meter |
Buzzer | x1 |
Butoane | x4 |
Condensator 10uF | x1 |
Schema electrică
Software Design
Mediu de dezvoltare : AVR Studio 5.1
Librarii : Quantum Torque - www.quantumtorque.com, written by Tony Myatt - 2007
Rezultate Obţinute
Concluzii
Unul dintre cele mai interesante proiecte din facultate. Foarte distractiv, putin complicat la inceput, dar ofera o satisfactie enorma la final.
Download
Bibliografie/Resurse
Documentația în format
PDF