Cristina-Mihaela TĂNASE - Super Snake

Autorul poate fi contactat la adresa: Login pentru adresa

Introducere

Descriere generală

Proiectul constă în implementarea clasicului joc Snake (şarpele ce strânge puncte pentru a creşte) pe un LCD.
Însă acest joc va mai avea în plus şi posibilitatea obţinerii unor Cadouri(Bonusuri) precum:

  • Mărirea sarpelui cu o unitate;
  • Mărirea sarpelui cu 2 unităţi(punctaj dublu).

De asemenea la începutul jocului se poate interacţiona cu un meniu de unde se poate alege tipul jocului:

  • Clasic;
  • Cu obstacole;
  • Cu mai multe planşe (posibilitatea de a trece în altă planşă în momentul în care se trece printr-un portal).

Scopul jocului

Scopul proiectului este de petrecere a timpului liber într-un mod interactiv şi relaxant.

Ideea

Ideea mi-a venit amintindu-mi de perioada când jucam ore în şir acest joc şi m-am gândit că ar fi un moment potrivit să îi aduc îmbunătăţirile pe care mi le-am dorit.

Utilitate

Cred că este util deoarece poate oferi câteva momente de relaxare, reuşind chiar să captiveze jucătorul(datorită noilor caracteristici).

Descriere generală

Interacţiunea cu utilizatorul

Interacţiunea cu utilizatorul se realizează prin cele 5 butoane:

  • 4 butoane pentru deplasare(sus, jos, stânga, dreapta);
  • 1 buton pentru selectare din meniu.

Hardware Design

Listă de piese

  • Placă de bază
  • Componente placă de bază
  • LCD Nokia 5110
  • 5 Push Buttons
  • Conectori
  • Rezistenţe

Schemă electrică

Software Design

Mediu de dezvoltare

Visual Studio Code

Rezultate Obţinute

Proiect complet

Meniu

Joc în desfaşurare

Afişare scor

Concluzii

A fost un proiect interesant care m-a ajutat să învăţ multe lucruri.

Download

Bibliografie/Resurse

  • Documentația în format PDF
pm/prj2017/cdobromir/snake.txt · Last modified: 2021/04/14 17:07 (external edit)
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0