This is an old revision of the document!
Digital Dice
Author: Voicu Teodora-Andreea, 333CA
Introducere
Descriere Generala
Hardware:
Arduino Uno – unitatea centrală care primeşte date de la accelerometru, generează numărul şi controlează LCD-ul şi modulul audio.
Modul accelerometru – detectează gestul de „shake” pentru a declanşa aruncarea zarului.
Display LCD – afișează rezultatul numeric al aruncării zarului.
Modul SD card + difuzor – stochează şi redă fişierul audio WAV cu efectul sonor de aruncare a zarului.
Breadboard şi cabluri de conexiune – realizează legăturile electrice între toate modulele.
Software:
Citire accelerometru şi detectare „shake”.
Generare numere aleatorii 1–6.
Afişare mesaje şi rezultate pe OLED.
Iniţializare SD şi redare WAV pe buzzer
1. Dispozitivul e zguduit → accelerometrul detecteaza miscare peste SHAKE_THRESHOLD
2. Stare SHAKING → afiseaza “Shake!” si porneste redarea DICE.WAV pe buzzer
3. Dupa SHAKE_TIMEOUT fara miscare → opreste WAV, genereaza doua valori random (1–6) și le afiseaza pe OLED
4. Dupa RESULT_HOLD → revine la “READY!” și asteapta urmatorul shake
Hardware Design
Lista Componente:
Functional Overview:
Când este zguduit accelerometrul LIS2DH12, acesta detectează mișcarea și declanșează Arduino-ul să genereze doua numere aleatoare de la 1 la 6. Aceste numere sunt afisate pe ecranul OLED SSD1306, în timp ce, simultan, Arduino-ul redă un fișier WAV cu sunet de zaruri de pe cardul microSD prin buzzerul pasiv.
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF