This is an old revision of the document!
Digital Dice
Author: Voicu Teodora-Andreea, 333CA
Introducere
Descriere Generala
Hardware:
Arduino Uno – unitatea centrală care primeşte date de la accelerometru, generează numărul şi controlează LCD-ul şi modulul audio.
Modul accelerometru – detectează gestul de „shake” pentru a declanşa aruncarea zarului.
Display LCD – afișează rezultatul numeric al aruncării zarului.
Modul SD card + difuzor – stochează şi redă fişierul audio WAV cu efectul sonor de aruncare a zarului.
Breadboard şi cabluri de conexiune – realizează legăturile electrice între toate modulele.
Software:
Citire accelerometru şi detectare „shake”.
Generare numere aleatorii 1–6.
Afişare mesaje şi rezultate pe OLED.
Iniţializare SD şi redare WAV pe buzzer
1. Dispozitivul e zguduit → accelerometrul detecteaza miscare peste SHAKE_THRESHOLD
2. Stare SHAKING → afiseaza “Shake!” si porneste redarea DICE.WAV pe buzzer
3. Dupa SHAKE_TIMEOUT fara miscare → opreste WAV, genereaza doua valori random (1–6) și le afiseaza pe OLED
4. Dupa RESULT_HOLD → revine la “READY!” și asteapta urmatorul shake
Hardware Design
Components List:
Functional Overview:
When you shake the LIS2DH12 accelerometer, it detects the motion and triggers the Arduino to generate a random number from 1 to 6. That number is drawn on the SSD1306 OLED display, while simultaneously the Arduino plays a “dice-roll” WAV file from the microSD card through the passive buzzer.
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF