This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2025:vstoica:horia.moroianu3101 [2025/05/30 04:21] horia.moroianu3101 [Software Design] |
pm:prj2025:vstoica:horia.moroianu3101 [2025/05/30 04:34] (current) horia.moroianu3101 [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 121: | Line 121: | ||
*''displayScore(lives, score)'' — arată numărul de vieți rămase și scorul curent pe ecran. | *''displayScore(lives, score)'' — arată numărul de vieți rămase și scorul curent pe ecran. | ||
*''displayGameOver(score, high_score)'' — prezintă scorul final și high score-ul la încheierea jocului. | *''displayGameOver(score, high_score)'' — prezintă scorul final și high score-ul la încheierea jocului. | ||
+ | |||
+ | **//sounds.cpp / sounds.h//**: se ocupă de redarea melodiilor și sunetelor pentru stările jocului. | ||
+ | *''playStart()'' — melodie scurtă de început pentru startul jocului. | ||
+ | *''playWin()'' — melodie de victorie la obținerea unui high score. | ||
+ | *''playFail()'' — melodie de eșec/skip. | ||
+ | |||
+ | **//random.cpp / random.h//**: modul de generare a numerelor pseudo-aleatoare, optimizat pentru microcontrolere. | ||
+ | *''setSeed(seed)'' — inițializează generatorul cu o valoare externă pentru diversificarea secvenței de numere aleatoare. | ||
+ | *''nextRand()'' — returnează un număr pseudo-aleator pe 8 biți folosind algoritmul ''xorshift32'' usor modificat. Acesta lucreaza doar cu operații bitwise și produce rapid valori pe 8 biți, folosite ulterior pentru selectarea celor 4 LED-uri. | ||
+ | |||
+ | |||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== |