This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2025:vstoica:cristina.szabo [2025/05/30 02:19] cristina.szabo [Hardware Design] |
pm:prj2025:vstoica:cristina.szabo [2025/05/30 02:23] (current) cristina.szabo [Concluzii] |
||
|---|---|---|---|
| Line 70: | Line 70: | ||
| | | Rezistenta 10k → intre A0, GND | Formeaza divizor de tensiune | | | | Rezistenta 10k → intre A0, GND | Formeaza divizor de tensiune | | ||
| Implementare hardware: | Implementare hardware: | ||
| - | {{:pm:prj2025:vstoica:bbg1.jpeg?200|}} | + | |
| - | {{:pm:prj2025:vstoica:bbg2.jpeg?200|}} | + | {{:pm:prj2025:vstoica:bbg1.jpeg?300|}} |
| + | {{:pm:prj2025:vstoica:bbg2.jpeg?300|}} | ||
| Line 147: | Line 148: | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| - | Am realizat un joc de tip breakout pe un ecran OLED folosind Arduino. Am folosit senzorul LDR pentru a detecta luminozitatea ambientala, astfel incat afisajul sa se adapteze automat la conditiile de iluminare, fie in modul intunecat, fie in modul deschis. Controlul paletei se face prin joystick, iar butoanele imi permit sa pun jocul pe pauza sau sa il resetez. Logica jocului include detectarea coliziunilor mingii cu zidurile, paleta si caramizile, iar eu urmaresc reducerea vietilor si determinarea castigatorului sau invinsului. Am folosit intreruperi pentru butoane si timer pentru delay-uri, ceea ce imbunatateste functionalitatea si raspunsul sistemului. Prin acest proiect am vrut sa creez o experienta interactiva si distractiva. | + | Am realizat un joc de tip breakout pe un ecran OLED folosind Arduino. Am folosit un fotorezistor pentru a detecta luminozitatea ambientala, astfel incat afisajul sa se adapteze automat la conditiile de iluminare, fie in modul intunecat, fie in modul deschis. Controlul paletei se face prin joystick, iar butoanele imi permit sa pun jocul pe pauza sau sa il resetez. Logica jocului include detectarea coliziunilor mingii cu zidurile, paleta si caramizile, iar eu urmaresc reducerea vietilor si determinarea castigatorului sau invinsului. Am folosit intreruperi pentru butoane si timer pentru delay-uri, ceea ce imbunatateste functionalitatea si raspunsul sistemului. Prin acest proiect am vrut sa creez o experienta interactiva si distractiva. |
| <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||