Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:vstoica:cristina.szabo [2025/05/30 02:08]
cristina.szabo [Rezultate Obţinute]
pm:prj2025:vstoica:cristina.szabo [2025/05/30 02:23] (current)
cristina.szabo [Concluzii]
Line 71: Line 71:
 Implementare hardware: Implementare hardware:
  
-{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​hardware.jpg?300|}}+{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​bbg1.jpeg?300|}} 
 +{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​bbg2.jpeg?​300|}} 
  
 Schema electrica: Schema electrica:
  
-{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​schematic_brick_breaker.png?​600|}} +{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​bbg.png?​600|}} 
-{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​cirkit_brick.png?​600|}}+
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
Line 146: Line 148:
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
-Am realizat un joc de tip breakout pe un ecran OLED folosind Arduino. Am folosit ​senzorul LDR pentru a detecta luminozitatea ambientala, astfel incat afisajul sa se adapteze automat la conditiile de iluminare, fie in modul intunecat, fie in modul deschis. Controlul paletei se face prin joystick, iar butoanele imi permit sa pun jocul pe pauza sau sa il resetez. Logica jocului include detectarea coliziunilor mingii cu zidurile, paleta si caramizile, iar eu urmaresc reducerea vietilor si determinarea castigatorului sau invinsului. Am folosit intreruperi pentru butoane si timer pentru delay-uri, ceea ce imbunatateste functionalitatea si raspunsul sistemului. Prin acest proiect am vrut sa creez o experienta interactiva si distractiva.+Am realizat un joc de tip breakout pe un ecran OLED folosind Arduino. Am folosit ​un fotorezistor ​pentru a detecta luminozitatea ambientala, astfel incat afisajul sa se adapteze automat la conditiile de iluminare, fie in modul intunecat, fie in modul deschis. Controlul paletei se face prin joystick, iar butoanele imi permit sa pun jocul pe pauza sau sa il resetez. Logica jocului include detectarea coliziunilor mingii cu zidurile, paleta si caramizile, iar eu urmaresc reducerea vietilor si determinarea castigatorului sau invinsului. Am folosit intreruperi pentru butoane si timer pentru delay-uri, ceea ce imbunatateste functionalitatea si raspunsul sistemului. Prin acest proiect am vrut sa creez o experienta interactiva si distractiva.
  
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2025/vstoica/cristina.szabo.1748560105.txt.gz · Last modified: 2025/05/30 02:08 by cristina.szabo
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0