This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2025:vstoica:cristina.szabo [2025/05/30 01:52] cristina.szabo [Concluzii] |
pm:prj2025:vstoica:cristina.szabo [2025/05/30 02:23] (current) cristina.szabo [Concluzii] |
||
|---|---|---|---|
| Line 71: | Line 71: | ||
| Implementare hardware: | Implementare hardware: | ||
| - | {{:pm:prj2025:vstoica:hardware.jpg?300|}} | + | {{:pm:prj2025:vstoica:bbg1.jpeg?300|}} |
| + | {{:pm:prj2025:vstoica:bbg2.jpeg?300|}} | ||
| Schema electrica: | Schema electrica: | ||
| - | {{:pm:prj2025:vstoica:schematic_brick_breaker.png?600|}} | + | {{:pm:prj2025:vstoica:bbg.png?600|}} |
| - | {{:pm:prj2025:vstoica:cirkit_brick.png?600|}} | + | |
| ===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
| Line 142: | Line 144: | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
| Am atasat o arhiva cu codul meu si un filmulet de prezentare a proiectului. | Am atasat o arhiva cu codul meu si un filmulet de prezentare a proiectului. | ||
| + | |||
| + | {{:pm:prj2025:vstoica:brick_breaker_game.zip|}} | ||
| ===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
| - | Am realizat un joc de tip breakout pe un ecran OLED folosind Arduino. Am folosit senzorul LDR pentru a detecta luminozitatea ambientala, astfel incat afisajul sa se adapteze automat la conditiile de iluminare, fie in modul intunecat, fie in modul deschis. Controlul paletei se face prin joystick, iar butoanele imi permit sa pun jocul pe pauza sau sa il resetez. Logica jocului include detectarea coliziunilor mingii cu zidurile, paleta si caramizile, iar eu urmaresc reducerea vietilor si determinarea castigatorului sau invinsului. Am folosit intreruperi pentru butoane si timer pentru delay-uri, ceea ce imbunatateste functionalitatea si raspunsul sistemului. Prin acest proiect am vrut sa creez o experienta interactiva si distractiva. | + | Am realizat un joc de tip breakout pe un ecran OLED folosind Arduino. Am folosit un fotorezistor pentru a detecta luminozitatea ambientala, astfel incat afisajul sa se adapteze automat la conditiile de iluminare, fie in modul intunecat, fie in modul deschis. Controlul paletei se face prin joystick, iar butoanele imi permit sa pun jocul pe pauza sau sa il resetez. Logica jocului include detectarea coliziunilor mingii cu zidurile, paleta si caramizile, iar eu urmaresc reducerea vietilor si determinarea castigatorului sau invinsului. Am folosit intreruperi pentru butoane si timer pentru delay-uri, ceea ce imbunatateste functionalitatea si raspunsul sistemului. Prin acest proiect am vrut sa creez o experienta interactiva si distractiva. |
| - | ===== Download ===== | + | |
| - | + | ||
| - | <note warning> | + | |
| - | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | |
| - | + | ||
| - | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | |
| - | </note> | + | |
| <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||