Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:vstoica:cristina.szabo [2025/05/30 01:43]
cristina.szabo [Software Design]
pm:prj2025:vstoica:cristina.szabo [2025/05/30 02:23] (current)
cristina.szabo [Concluzii]
Line 71: Line 71:
 Implementare hardware: Implementare hardware:
  
-{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​hardware.jpg?300|}}+{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​bbg1.jpeg?300|}} 
 +{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​bbg2.jpeg?​300|}} 
  
 Schema electrica: Schema electrica:
  
-{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​schematic_brick_breaker.png?​600|}} +{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​bbg.png?​600|}} 
-{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​cirkit_brick.png?​600|}}+
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
Line 137: Line 139:
 Senzorul LDR a fost calibrat folosind citiri brute din `analogReadReg()` la pornirea sistemului. Valoarea de prag (`threshold = 100`) a fost stabilita prin testare practica in mai multe conditii de lumina. Citirea se face cu acces direct la registrii ADC pentru eficienta si viteza. Senzorul LDR a fost calibrat folosind citiri brute din `analogReadReg()` la pornirea sistemului. Valoarea de prag (`threshold = 100`) a fost stabilita prin testare practica in mai multe conditii de lumina. Citirea se face cu acces direct la registrii ADC pentru eficienta si viteza.
  
-== Optimizari == +== Optimizari ​si mediu de dezvoltare ​== 
-Folosirea ISR si a timerului hardware pentru delay-uri precise, fara blocaj si accesul direct la registri (`PORTD`, `ADMUX`, etc.) pentru viteza mai mare decat functiile standard Arduino.+Folosirea ISR si a timerului hardware pentru delay-uri precise, fara blocaj si accesul direct la registri (`PORTD`, `ADMUX`, etc.) pentru viteza mai mare decat functiile standard Arduino. Mediul de dezvoltare este PlatformIO, codul fiind scris in C++, combinat cu cateva functii din bibliotecile folosite.
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 +Am atasat o arhiva cu codul meu si un filmulet de prezentare a proiectului.
  
-<note tip> +{{:​pm:​prj2025:​vstoica:​brick_breaker_game.zip|}}
-Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. +
-</​note>​+
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
- +Am realizat ​un joc de tip breakout ​pe un ecran OLED folosind ​ArduinoAm folosit un fotorezistor pentru a detecta luminozitatea ambientala, astfel incat afisajul sa se adapteze automat la conditiile ​de iluminare, fie in modul intunecat, fie in modul deschis. Controlul paletei se face prin joystick, iar butoanele imi permit sa pun jocul pe pauza sau sa il resetezLogica jocului include detectarea coliziunilor mingii cu zidurilepaleta si caramizile, iar eu urmaresc reducerea vietilor si determinarea castigatorului sau invinsului. Am folosit intreruperi pentru butoane si timer pentru delay-uri, ceea ce imbunatateste functionalitatea si raspunsul sistemului. Prin acest proiect am vrut sa creez o experienta interactiva si distractiva.
-===== Download ===== +
- +
-<note warning>​ +
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, ​un ChangeLog, un script ​de compilare şi copiere automată ​pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind ​facilitatea **Add Images or other files**Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** ​sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul)**Exemplu:​** Dumitru Alin331CC -> **:​pm:​prj2009:​cc:​dumitru_alin**. +
-</​note>​ +
  
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
pm/prj2025/vstoica/cristina.szabo.1748558634.txt.gz · Last modified: 2025/05/30 01:43 by cristina.szabo
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0