This is an old revision of the document!


Simon Says - LEONTE COSMIN FLORIN 331CB

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • Simon Says este un joc interactiv ce presupune obținerea aceleaiasi secvențe de butoane precum se aprind culorile pe led
  • Scopul lui este de a reuși cât mai multe secvențe corecte pentru a aduna un scor cât mai mare
  • M-am inspirat în alegerea ideii de la joculetul Șimon Says din Keep Talking and Nobody Explodes
  • este util întrucât este un joc interactiv și foarte provocator întrucât trebuie sa reții secvențe destul de lungi la un moment mai avansat

Descriere generală

Schema Bloc:

Implementarea jocului Șimon Says folosind LCD, 4 butoane și un LED. Pe LCD va apărea după apăsarea butonului Ok, o secvență de culori sub format text(Ex. Albastru, Verde etc), iar pe LED va apărea aceeasi culoare, una după alta pana se termina secvență. După terminarea secvenței va afișa pe ecran: Joaca! La apăsarea butonului corespunzător culorii reținute va apărea pe ecran culoarea în format text. La final se apasă din nou pe butonul Ok, se va afișa pe ecran Bravo! Ai primit un punct și se va actualiza scorul cu un punct în plus, sau Greșit! în cazul contrar și se va scădea un punct. Scorul va fi stocat pe un card SD.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

  • listă de piese:
  1. Placuta Arduino Uno R3
  2. BreadBoard
  3. fire tata-tata
  4. 4 butoane, cu culori diferite atasate(ALB, VERDE, GALBEN, ROSU)
  5. LCD cu modul I2C
  6. buzzer
  7. 3 LED-uri de culori diferite(VERDE, GALBEN, ROSU)
  • Schema Electrica, realizata pe site-ul ThinkerCad Circuits:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2025/rnedelcu/cosmin.leonte1201.1748017152.txt.gz · Last modified: 2025/05/23 19:19 by cosmin.leonte1201
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0