This is an old revision of the document!
Guess the number
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
Jocul consta in ghicirea unui numar ales aleator avand timp limitat si diferite hint-uri afisate pe LCD. Acesta are mai multe dificultati si de mod multi player care va face jocul mai interesant.
Scopul proiectului este de a crea o experienta de joc interactiva.
Ideea de baza a pornit de la jocul clasic “Higher/Lower”, dar a fost extinsa pentru a include mai multe caracteristici si provocari
Descriere generală
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html
Implementarea jocului Guess the number folosind un display LCD, 3 butoane si LED-uri. Pe display vor aparea diferite hint-uri pentru joc. Scopul jocului este de a ghici numarul ales intr-un timp limitat folosind indicatiile de pe display.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
3 butoane
display LCD
placuta ATMega324p
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF