This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2025:rnedelcu:alexandru.lintmaier [2025/05/24 12:59] alexandru.lintmaier [Software Design] |
pm:prj2025:rnedelcu:alexandru.lintmaier [2025/05/28 12:33] (current) alexandru.lintmaier [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 87: | Line 87: | ||
{{:pm:prj2025:rnedelcu:tinkercad4.png?200|}} | {{:pm:prj2025:rnedelcu:tinkercad4.png?200|}} | ||
- | {{:pm:prj2025:rnedelcu:poza_proiect.jpg?200|}} | + | {{:pm:prj2025:rnedelcu:pozaa.jpg?200|}} |
Line 99: | Line 99: | ||
**Biblioteci utilizate** | **Biblioteci utilizate** | ||
- | - Ordered List ItemWire.h: comunicare I2C cu LCD-ul | ||
- LiquidCrystal_I2C.h: control LCD 16x2 prin I2C la adresa 0x27 | - LiquidCrystal_I2C.h: control LCD 16x2 prin I2C la adresa 0x27 | ||
Line 184: | Line 183: | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Proiectul a demonstrat cu succes implementarea unui joc interactiv pe platformă Arduino, combinând multiple concepte de programare embedded: interfațarea I2C, gestionarea input-urilor, generarea de sunete și crearea unei interfețe utilizator intuitive. | ||
+ | |||
+ | Aspectele cele mai valoroase ale implementării: | ||
+ | - Utilizarea eficientă a caracterelor personalizate LCD pentru grafică | ||
+ | - Organizarea modulară a codului pentru ușurință în dezvoltare | ||
+ | - Implementarea unui sistem de feedback multi-modal (vizual/audio) | ||
+ | - Gestionarea corectă a stărilor de joc și tranziților | ||
+ | |||
+ | Proiectul oferă o bază solidă pentru dezvoltarea ulterioară și poate fi extins cu funcționalități suplimentare cum ar fi conectivitate, scoruri online sau AI pentru generarea dinamică de cuvinte. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
<note warning> | <note warning> | ||
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | ||
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | Arhiva |
+ | {{:pm:prj2025:rnedelcu:spanzuratoarea.zip|}} | ||
</note> | </note> | ||