This is an old revision of the document!
Pixel Pet
Introducere
Pixel Pet este un joc interactiv în care utilizatorul îngrijește un animal virtual, hrănindu-l și jucându-se cu el. Starea pet-ului este reflectată printr-un LED RGB și transmisă prin consola serială. Scopul este de a crea un pet virtual cu care utilizatorii pot interacționa, folosind tehnici de programare pe microcontrolere, cum ar fi întreruperile, PWM și UART. Ideea a fost inspirată de jocurile de tip Tamagotchi, folosind componentele disponibile. Proiectul ajută la înțelegerea programării pe microcontrolere și interacțiunea hardware-software.
Descriere generală
Proiectul se bazeaza pe 3 componente principale:
Intreruperi: Detectarea apăsării butoanelor pentru a interacționa cu pet-ul.
PWM: Controlul unui LED RGB pentru a reflecta starea animalului (fericit/trist).
UART: Comunicarea cu utilizatorul prin consola serială pentru mesaje de stare și comenzi de interacțiune.
Modul de interacțiune:
Butoanele sunt conectate la pinii de întrerupere ai microcontrolerului, iar la apăsarea acestora se activează întreruperile care modifică starea pet-ului.
LED-ul RGB este controlat prin PWM pentru a reflecta starea pet-ului (verde pentru fericire, roșu pentru tristețe).
Comunicarea serială prin UART permite utilizatorului să trimită comenzi pentru hrănire sau joacă și vizualizează starea pet-ului.
Hardware Design
Software Design