This is an old revision of the document!
Pixel Pet
Introducere
Pixel Pet este un joc interactiv în care utilizatorul îngrijește un animal virtual, hrănindu-l și jucându-se cu el. Starea pet-ului este reflectată printr-un LED RGB și transmisă prin consola serială. Scopul este de a crea un pet virtual cu care utilizatorii pot interacționa, folosind tehnici de programare pe microcontrolere, cum ar fi întreruperile, PWM și UART. Ideea a fost inspirată de jocurile de tip Tamagotchi, folosind componentele disponibile. Proiectul ajută la înțelegerea programării pe microcontrolere și interacțiunea hardware-software.
Descriere generală
Proiectul se bazeaza pe 3 componente principale:
Intreruperi: Detectarea apăsării butoanelor pentru a interacționa cu pet-ul.
PWM: Controlul unui LED RGB pentru a reflecta starea animalului (fericit/trist).
UART: Comunicarea cu utilizatorul prin consola serială pentru mesaje de stare și comenzi de interacțiune.
Modul de interacțiune:
Butoanele sunt conectate la pinii de întrerupere ai microcontrolerului, iar la apăsarea acestora se activează întreruperile care modifică starea pet-ului.
LED-ul RGB este controlat prin PWM pentru a reflecta starea pet-ului (verde pentru fericire, roșu pentru tristețe).
Comunicarea serială prin UART permite utilizatorului să trimită comenzi pentru hrănire sau joacă și vizualizează starea pet-ului.
Hardware Design
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF