This is an old revision of the document!


Airsoft Bomb Prop

Introducere

Acest proiect constă într-un sistem electronic de tip „recuzită de bombă” pentru jocuri de tip airsoft, inspirat din mecanica de dezamorsare a bombei din jocul Counter-Strike. Scopul său este de a adăuga realism, tensiune și interactivitate în scenariile de joc, printr-un dispozitiv inteligent care poate fi armat, dezamorsat și care reacționează la condiții din mediul înconjurător.

Ce face mai exact

Dispozitivul funcționează ca o bombă simulată care:

  • Poate fi armată prin introducerea unui cod PIN pe o tastatură capacitivă;
  • Se declanșează automat dacă este mutată sau ascunsă după armare;
  • Oferă un countdown de 40 de secunde până la „detonare”;
  • Poate fi dezamorsată manual prin introducerea codului de dezamorsare sau prin întreruperea unui fir (simulat);
  • Permite o dezamorsare rapidă automată prin atașarea unui *Defuse Kit*, un dispozitiv independent care se conectează fizic și transmite semnal analogic de prezență;
  • Afișează informații pe un ecran LCD și redă semnale sonore specifice (Terrorists Win / Counter Terrorists Win).

Ideea de la care am pornit

Am dorit să transpunem în realitate un scenariu clasic din jocurile video competitive, pentru a adăuga un nivel superior de imersiune în meciurile de airsoft. Ideea a pornit din dorința de a crea o experiență mai autentică și interactivă, nu doar un cronometru cu fir de tăiat, ci un sistem cu senzori reali, control digital și feedback sonor/vizual.

De ce este util

Acest proiect este util pentru:

  • Echipele de airsoft și organizatorii de evenimente, care pot adăuga un element captivant și profesional în scenariile lor de joc;
  • Jucătorii, care beneficiază de un sistem mult mai realist și dinamic.

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2025/mdinica/matei.paunescu.1748602531.txt.gz · Last modified: 2025/05/30 13:55 by matei.paunescu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0