This is an old revision of the document!
Airsoft Bomb Prop
Introducere
Acest proiect constă într-un sistem electronic de tip „recuzită de bombă” pentru jocuri de tip airsoft, inspirat din mecanica de dezamorsare a bombei din jocul Counter-Strike. Scopul său este de a adăuga realism, tensiune și interactivitate în scenariile de joc, printr-un dispozitiv inteligent care poate fi armat, dezamorsat și care reacționează la condiții din mediul înconjurător.
Ce face mai exact
Dispozitivul funcționează ca o bombă simulată care:
Poate fi armată prin introducerea unui cod PIN pe o tastatură capacitivă;
Se declanșează automat dacă este mutată sau ascunsă după armare;
Oferă un countdown de 40 de secunde până la „detonare”;
Poate fi dezamorsată manual prin introducerea codului de dezamorsare sau prin întreruperea unui fir (simulat);
Permite o dezamorsare rapidă automată prin atașarea unui *Defuse Kit*, un dispozitiv independent care se conectează fizic și transmite semnal analogic de prezență;
Afișează informații pe un ecran LCD și redă semnale sonore specifice (Terrorists Win
/ Counter Terrorists Win
).
Ideea de la care am pornit
Am dorit să transpunem în realitate un scenariu clasic din jocurile video competitive, pentru a adăuga un nivel superior de imersiune în meciurile de airsoft. Ideea a pornit din dorința de a crea o experiență mai autentică și interactivă, nu doar un cronometru cu fir de tăiat, ci un sistem cu senzori reali, control digital și feedback sonor/vizual.
De ce este util
Acest proiect este util pentru:
Echipele de airsoft și organizatorii de evenimente, care pot adăuga un element captivant și profesional în scenariile lor de joc;
Jucătorii, care beneficiază de un sistem mult mai realist și dinamic.
Hardware Design
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF