This is an old revision of the document!
Consola va fi encapsulata intr-o carcasa printata 3d si va avea un ecran color pe care se desfasoara jocurile, incluzand un meniu de selectie. Pe langa acestea, vor fi amplasate butoane pentru controlul in cadrul jocurilor, pentru controlul sunetului sau a statusul consolei (on, sound, sleep).
Ceea ce doresc sa realizez este si functionalitatea de power management a consolei pentru conservarea energiei cand nu se joaca nimeni pe ea.
Ideea a pornit mai mult din dorinta de a face ceva fun si interactiv si sa invat mai mult despre cum se poate construi un proiect practic pana la stadiul de a fi chiar utilizabil.
Pentru salvarea high scores sau a nivelurilor la care jucatorul a ajuns voi folosi un card micro sd conectat la placuta care sa memoreze aceste date.
Placuta de ESP32 va actiona drept 'creierul' consolei de joc. De la acesta se vor trimite comenzile de desenare prin SPI catre ecran, se vor salva si respectiv retrage datele despre highscores si nivelurile la care a ajuns jucatorul si va interpreta comenzile de la butoane prin intreruperi. De asemenea prin timerele interne ale placutei se va monitoriza perioada de inactivitate pentru a trece consola intr-un sistem de low power pentru conservarea bateriei.
Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.