This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2025:iotelea:raul.bosoanca [2025/05/24 23:53] raul.bosoanca [Hardware Design] |
pm:prj2025:iotelea:raul.bosoanca [2025/05/28 11:35] (current) raul.bosoanca [Download] |
||
---|---|---|---|
Line 12: | Line 12: | ||
Proiectul este controlat de un Arduino Uno (ATmega328P) alimentat de o baterie de 9V, cu posibilitatea de a fi pornit sau oprit printr-un switch mecanic. Pentru detectarea unei aruncări reușite — adică atunci când mingea trece prin inel — este utilizat senzorul TCRT5000. Un timer este folosit pentru gestionarea duratei fiecărui nivel, existând cinci nivele cu dificultate progresivă. În etapele superioare, un servomotor este responsabil de mișcarea dinamică a inelului, adăugând un plus de provocare. Feedbackul vizual și sonor este asigurat printr-un buzzer pasiv și o bandă LED WS2812B, oferind o experiență de joc interactivă. Toate informațiile esențiale — timpul rămas, nivelul curent și scorul — sunt afișate în timp real pe un display LCD 1602. | Proiectul este controlat de un Arduino Uno (ATmega328P) alimentat de o baterie de 9V, cu posibilitatea de a fi pornit sau oprit printr-un switch mecanic. Pentru detectarea unei aruncări reușite — adică atunci când mingea trece prin inel — este utilizat senzorul TCRT5000. Un timer este folosit pentru gestionarea duratei fiecărui nivel, existând cinci nivele cu dificultate progresivă. În etapele superioare, un servomotor este responsabil de mișcarea dinamică a inelului, adăugând un plus de provocare. Feedbackul vizual și sonor este asigurat printr-un buzzer pasiv și o bandă LED WS2812B, oferind o experiență de joc interactivă. Toate informațiile esențiale — timpul rămas, nivelul curent și scorul — sunt afișate în timp real pe un display LCD 1602. | ||
+ | |||
+ | Fiecare nivel dureaza 60 de secunde si necesita un numar minim de puncte pentru a trece mai departe. | ||
+ | |||
+ | La nivelele 4 si 5 cosul va oscila stanga-dreapta pentru o dificultate mai mare. | ||
+ | |||
+ | {{:pm:prj2025:iotelea:ecran_intermediar.jpg?300x100|}} | ||
+ | {{:pm:prj2025:iotelea:ecran_game_over.jpg?300x100|}} | ||
+ | |||
+ | La pornire, arcade-ul canta un tune prin intermediul buzzerului | ||
+ | |||
+ | Pentru fiecare coș reușit, scorul va crește automat, iar utilizatorul va primi un feedback printr-o animație luminoasă pe banda LED și un sunet emis de buzzer. | ||
+ | |||
===== Hardware Design ===== | ===== Hardware Design ===== | ||
Line 31: | Line 43: | ||
{{ :pm:prj2025:iotelea:schematic_mini_basketball.png?600 |}} | {{ :pm:prj2025:iotelea:schematic_mini_basketball.png?600 |}} | ||
- | ==== Piesle conectate la placa (designul 3D e in lucru) ==== | ||
- | {{ :pm:prj2025:iotelea:piesele_conectate_la_placa.jpg?direct&500 |}} | + | === Piese folosite legate la placa === |
+ | |||
+ | {{ :pm:prj2025:iotelea:piesele_conectate_la_placa.jpg?500 |}} | ||
+ | |||
+ | ==== Proiectul hardware final ==== | ||
+ | {{:pm:prj2025:iotelea:arcade_screen.png?400x400|}} | ||
+ | {{:pm:prj2025:iotelea:arcade.png?300x400|}} | ||
+ | |||
===== Software Design ===== | ===== Software Design ===== | ||
Line 58: | Line 77: | ||
[[https://github.com/raul-bosoanca/Proiect_PM/tree/main|Repo Github]] | [[https://github.com/raul-bosoanca/Proiect_PM/tree/main|Repo Github]] | ||
- | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
- | |||
- | <note tip> | ||
- | Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru. | ||
- | </note> | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
Line 68: | Line 82: | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
- | <note warning> | + | [[https://github.com/raul-bosoanca/Proiect_PM/tree/main|Repo to download]] |
- | O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). | + | ===== Bibliografie/Resurse ===== |
- | Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:pm:prj20??:c?** sau **:pm:prj20??:c?:nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**. | + | [[https://www.optimusdigital.ro/ro/|Optimus - Datasheets]] |
- | </note> | + | |
- | + | ||
- | ===== Jurnal ===== | + | |
- | + | ||
- | <note tip> | + | |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | |
- | </note> | + | |
- | + | ||
- | ===== Bibliografie/Resurse ===== | + | |
- | <note> | + | [[https://www.arduino.cc/en/uploads/Main/Arduino_Uno_Rev3-schematic.pdf|Schematic R3]] |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
- | </note> | + | |
- | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> | ||