This is an old revision of the document!
Proiectul curent contine 2 joculete des intalnite la balci, anume High Striker si ceva similar cu Wheel of Fortune (dar nu ofera recompense).
Proiectul este in esenta un singur joc; scopul jocului este de a stimula unul din senzori, la un moment dat, la un prag aleator; odata ghicit pragul, jocul se considera terminat si va afisa, device-ului conectat la microcontroller, un mesaj al zilei.
x1 Fotorezistor
x1 LED - pentru fotorezistor
x1 LED - pentru a semnala cat de departe, fata de prag, este stimulul curent
x1 LED - pentru timer, arata cat timp a mai ramas
x1 buton - pentru a schimba focusul microcontroller-ului, de la un senzor la celalalt
Microcontroller-ul va fi focusat doar pe un senzor la un moment dat; pentru a analiza pe celalalt, se va apasa un buton, generandu-se astfel o intrerupere.
In timp ce se ghiceste pragul, in spate va rula un timer, pentru a forta pe jucator sa actioneze mai rapid si eficient. Doua LED-uri vor fi aprinse in tot acest timp, semnaland cat de departe este valoarea inregistrata fata de pragul ales de microcontroller, respectiv cat timp a mai ramas din sesiunea curenta.
Finalul jocului presupune afisarea unui mesaj prin UART laptop-ului conectat la microcontroller; mesajul este doar unul, hardcodat si se incarca odata cu incarcarea codului pe microcontroller (deci este un string retinut pe stiva).