This is an old revision of the document!
Smart chessboard
Introducere
Proiectul meu își propune implementarea unei table de șah inteligentă, capabile să detecteze mutările pieselor și să evidențieze mutările valide pentru piesa selectată.
În plus, sistemul va integra un display LCD dedicat afișării timpului rămas pentru fiecare jucător, precum și semnalării erorilor în cazul efectuării unor mutări invalide.
Ideea proiectului provine din experiența personală. Jucând șah cu fratele meu mai mic atât pe platforma chess.com, cât și pe o tablă fizică, am observat cât de folositoare este funcționalitatea de a vedea toate mutările posibile ale unei piese. Așadar, îmi propun să fac și o implementare fizică, cu scopul de a îmbunătăți experiența de joc și de a face șahul mai accesibil și interactiv..
Descriere generală
Hardware Design
Componente necesare:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF