This is an old revision of the document!
Autor: Badea Sebastian-Mihail
Grupa: 332CD
Îndrumător: Florin Stancu
Proiectul consta in realizarea jocului Pacman controlat din butoane cu afisajul pe un ecran LCD. Tu esti protagonistul, Pacman, care trebuie sa obtina un scor cat mai mare fara a se lasa atacat de inamici. Scopul jocului este de a te relaxa si cred ca este util pentru mine intrucat ma va ajuta sa inteleg cat mai bine ceea ce presupune un astfel de proiect.
Pentru deplasarea personajului se vor folosi 4 butoane. Personajul va avea 3 vieti la fiecare joc care vor fi reprezentate pe cele 3 led-uri (verde – reprezinta o viata ok, rosu inseamna ca s-a pierdut viata). La finalul jocului este afisat scorul si se mentioneaza daca acesta este un highscore. Jocul se termina cand protagonistul pierde toate cele 3 vieti.
Lista de componente:
Cum am legat pinii: LCD Nokia 5110:
RST la pinul digital 8
CE (CS) la pinul digital 7
DC la pinul digital 6
DIN la pinul digital 5
CLK la pinul digital 4
VCC la 3.3V
Backlight (BL) la GND
GND la GND
LED-urile:
LED1 anod la digital 2, catod la GND
LED2 anod la digital 3, catod la GND
LED3 anod la digital 12, catod la GND
Butoanele:
Buton1 un pin la analog A0, celalalt pin la GND
Buton2 un pin la analog A1, celalalt pin la GND
Buton3 un pin la analog A2, celalalt pin la GND
Buton4 un pin la analog A3, celalalt pin la GND
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună .
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.