This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2025:fstancu:alin_andrei.similea [2025/05/30 00:06] alin_andrei.similea [Hardware Design] |
pm:prj2025:fstancu:alin_andrei.similea [2025/05/30 00:18] (current) alin_andrei.similea [Concluzii] |
||
---|---|---|---|
Line 132: | Line 132: | ||
Butonul stânga, dreapta și confirm sunt conectate pe portul C (PC0–PC2) și sunt tratați cu aceeași întrerupere externă (**PCINT1**). La detectarea unei apăsări, se setează un flag specific fiecărei acțiuni, iar logica este gestionată ulterior în loop() pentru decuplarea deciziilor față de **ISR**. | Butonul stânga, dreapta și confirm sunt conectate pe portul C (PC0–PC2) și sunt tratați cu aceeași întrerupere externă (**PCINT1**). La detectarea unei apăsări, se setează un flag specific fiecărei acțiuni, iar logica este gestionată ulterior în loop() pentru decuplarea deciziilor față de **ISR**. | ||
- | Pentru debounce, este folosit **Timer0** în modul CTC, cu un delay de aproximativ 80ms. Temporizatorul este activat doar temporar după declanșarea unei întreruperi, pentru a filtra apăsările false. | + | Pentru debounce, este folosit **Timer0** în modul CTC, cu un delay de aproximativ 80ms. |
- | Pentru resetarea jocului după câștig sau pierdere, se folosește **Timer1**, configurat tot în CTC cu un interval de 2 secunde. La expirare, se generează o întrerupere care reinitializează toate variabilele jocului și pornește o nouă rundă. | + | Pentru resetarea jocului după câștig sau pierdere, se folosește **Timer1**, configurat tot în CTC cu un interval de 2 secunde. Temporizatorul este activat doar temporar după declanșarea terminării jocului. La expirarea cuantei de timp, se generează o întrerupere care reinițializează toate variabilele jocului și pornește o nouă rundă. |
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
Line 148: | Line 148: | ||
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
+ | Mă bucur că am avut prilejul să duc la bun sfârșit primul meu proiect cu un microcontroller. Am reușit să integrez concepte aprofundate la laborator, precum lucrul cu întreruperi, timere, ADC și periferice (LCD SPI, buzzer). Astfel, cred că mi-a oferit o experiență practică valoroasă. | ||
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||
Line 159: | Line 160: | ||
19.05.2025 - Scrierea codului\\ | 19.05.2025 - Scrierea codului\\ | ||
20.05.2025 - Completarea secțiunii Software Design\\ | 20.05.2025 - Completarea secțiunii Software Design\\ | ||
+ | 25.05.2025 - Final touches și concluzii | ||