Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:fstancu:alexandra.dinca2908 [2025/05/27 23:08]
dan.vrinceanu [Software Design]
pm:prj2025:fstancu:alexandra.dinca2908 [2025/05/28 01:49] (current)
alexandra.dinca2908
Line 69: Line 69:
 ===Descrierea flow-ului software:​=== ===Descrierea flow-ului software:​===
  
-Mașina ​funcționează în două moduri distinctecontrolate din aplicația ​de pe smartphone (Dabble):+Mașina ​stă default ​în modul idle, până la apasărea pe butonmoment în care se generează o întrerupere și se începe rutina ​de căutare a locului de parcare.
  
-Modul Manual (default la conectare) +  * Starea 0 -> Idle: la pornirea ​μC-ului sau la revenirea în starea 0se măsoară temperatura o dată șse afișează ​pe LCD
-Modul Automat: Evitare obstacole + prăpastii +
- +
-Starea 0 → Așteptare conectare Bluetooth (Idle): +
-  * La pornirea ​microcontrolleruluimașina așteaptă conectarea prin Bluetooth. +
-  * Pe LCD se afișează ​mesajul: Conecteaza-te sefule +
-  * Nicio mișcare nu este permisă până la stabilirea conexiunii.+
   * Starea 1 -> Căutare loc de parcare: mașina se mișcă în față și se folosește de senzorul lateral pentru a găsi locul și a determina ce tip de loc e. Când acesta detectează o adâncime de peste 20 de cm, începe să măsoare locul. După ce adâncimea laterală se micșorează,​ algoritmul aproximează lungimea locului de parcare pe baza timpului petrecut scanând. În funcție de lungime, determină dacă parcarea se va realiza lateral sau cu spatele. Senzorul din față are scopul de a opri mașina în cazul în care nu există loc și urmează să se producă o coliziune.   * Starea 1 -> Căutare loc de parcare: mașina se mișcă în față și se folosește de senzorul lateral pentru a găsi locul și a determina ce tip de loc e. Când acesta detectează o adâncime de peste 20 de cm, începe să măsoare locul. După ce adâncimea laterală se micșorează,​ algoritmul aproximează lungimea locului de parcare pe baza timpului petrecut scanând. În funcție de lungime, determină dacă parcarea se va realiza lateral sau cu spatele. Senzorul din față are scopul de a opri mașina în cazul în care nu există loc și urmează să se producă o coliziune.
   * Starea 2 -> Realizare parcare laterală: mașina face o rotație de 45 de grade, dă cu spatele până senzorul din spate detectează impact, și apoi se rotește -45 grade   * Starea 2 -> Realizare parcare laterală: mașina face o rotație de 45 de grade, dă cu spatele până senzorul din spate detectează impact, și apoi se rotește -45 grade
pm/prj2025/fstancu/alexandra.dinca2908.1748376520.txt.gz · Last modified: 2025/05/27 23:08 by dan.vrinceanu
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0