This is an old revision of the document!


Laser Turret

Introducere

  • Proiectul consta dintr-o “tureta” care se misca, atat vertical, cat si orizontal, aceasta putand fi controlata prin intermediul mouse-ului de la laptopul/calculatorul la care este conectata placa. De asemenea, tureta are si un laser in varful acesteia, cu care utilizatorul poate tinti obiectele din jurul sau.
  • Scopul acestui proiect este de pur divertisment, cu care utilizatorii pot juca diferite “minigame”-uri ce au legatura cu tintirea obiectelor (preferabil nu a oamenilor!!).
  • Ideea a pornit din doua directii: turetele din jocurile de tip MOBA/Tower Defense, care trag cu un proiectil la un anumit interval de timp, iar a doua este un laser obisnuit, de buzunar, folosit pentru a te juca impreuna cu animalele de companie (lucru care as vrea sa-l faci si eu cu pisica mea :)) ).
  • Utilitatea proiectului este, in principal, educationala. Faptul ca poti controla un “robot” fizic folosindu-te de controalele de la calculator, alegerea componentelor potrivite, calcularea si testarea consumului, cat si altele sunt lucruri cu care trebuie sa experimenteze orice inginer. :)

Descriere generală

Diagrama Hardware

Hardware Design

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Lista de piese:

  • Placa de Dezvoltare Compatibila cu Arduino UNO R3 (ATmega328p + ATmega16u2)
  • 2 x ES08MA Servomotoare
  • Breadboard
  • 2 x Alimentator 5V 1000mA
  • 1 x Buton
  • 2 x Condensator de 1000 uF
  • Modul Dioda Laser
  • Fire Male to Male

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2025/eradu/andrei.chirimeaca.1747229706.txt.gz · Last modified: 2025/05/14 16:35 by andrei.chirimeaca
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0