Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:eradu:andreea.dobre0508 [2025/05/24 23:58]
andreea.dobre0508 [Hardware Design]
pm:prj2025:eradu:andreea.dobre0508 [2025/05/30 09:56] (current)
andreea.dobre0508 [Bibliografie/Resurse]
Line 14: Line 14:
 Inițial apare un ecran de start pentru a împiedica începerea automată a jocului când circuitul este alimentat de la USB. Pentru acesta se folosește un buton separat. Inițial apare un ecran de start pentru a împiedica începerea automată a jocului când circuitul este alimentat de la USB. Pentru acesta se folosește un buton separat.
  
-O dată apăsat acel buton apar pe ecran: scorul - în partea de sus, cele două plaftorme ​și mingea. Mingea va incepe să se miste într-o direcție aleatoare pornind din centrul ecranului.+O dată apăsat acel buton apar pe ecran: scorul - în partea de sus, plaftorma ​și mingea. Mingea va incepe să se miste într-o direcție aleatoare pornind din centrul ecranului.
  
 ===== Hardware Design ===== ===== Hardware Design =====
Line 35: Line 35:
  
 Se mai pot adauga componente ulterior. Se mai pot adauga componente ulterior.
 +
 +^ **Preț total:** ||||^ **148.54** ^
 +
 +===== Imagini componente =====
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
 +==== Laboratoare folosite ====
  
-<note tip> +  * **Laboratorul 0 – GPIO** → folosit pentru configurarea pinilor pentru butoane. 
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware): +  * **Laboratorul 1 – UART** → folosit pentru a afișa informații de debug în consola serială. 
-  * mediu de dezvoltare (if any) (e.gAVR Studio, CodeVisionAVR) +  * **Laboratorul 2 – Întreruperi** → folosit pentru tratarea apasărilor ​de buton folosind debouncing. 
-  * librării şsurse 3rd-party (e.gProcyon AVRlib+  * **Laboratorul 6 – I2C** → folosit pentru afișajul pe ecran. 
-  * algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi + 
-  * (etapa 3surse şfuncţii implementate + 
-</note>+==== Motivatia alegerii bibliotecilor:​ ==== 
 +  * #include <​Wire.h>:​ Giroscopul L3GD20H este conectat prin I2C (pinii SDA si SCL), iar aceasta biblioteca gestionează transmiterea șprimirea de date I2C. 
 +  * #include <​SPI.h>:​ Display-ul OLED folosește SPI pentru comunicare, iar biblioteca SPI.h este necesară pentru controlul pinilor MOSI, SCK, CS. 
 +  * #include <​Adafruit_GFX.h>:​ Pentru a folosi funcțiile precum drawPixel(), drawRect(), drawFastVLine(),​ necesare pentru a desena mingea si paleta. 
 +  * #include <​Adafruit_SSD1306.h>:​ Este necesară pentru a trimite datele către display-ul OLED. 
 +  * #include <​Adafruit_L3GD20.h>:​ Pentru functii precum gyro.begin() șgyro.read() pentru a obține valorile de rotație (în jurul axelor X/Y/Z), folosite pentru a controla paleta din jocul Pong
  
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
Line 54: Line 64:
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
 +Github: https://​github.com/​AndreeaViky/​pong_game
 +YouTube: ​
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
Line 76: Line 88:
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
 +https://​randomnerdtutorials.com/​arduino-mpu-6050-accelerometer-gyroscope/​
 +https://​randomnerdtutorials.com/​guide-for-oled-display-with-arduino/​
pm/prj2025/eradu/andreea.dobre0508.1748120301.txt.gz · Last modified: 2025/05/24 23:58 by andreea.dobre0508
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0