This is an old revision of the document!


Multiplayer game (intre 2 placute ESP32) (Battleship)

Introducere

* Ce face?

Proiectul consta in realizarea unui joc multiplayer intre doua placute ESP32. Jocul ales este Battleship iar comunicarea intre placi se face prin EspNOW sau Bluetooth.

* Care este scopul lui?

Scopul acestui multiplayer este in primul rand entertainment-ul utilizatorului. Acesta poate sa joace multiplayer cu un alt utilizator ce detine o alta placuta ESP32.

* Care a fost ideea de la care aţi pornit?

Ideea a fost cea de comunicare intre doua placute. Am vrut sa explorez posibilitatile de transmitere de mesaje de la placuta la placuta.

* De ce credeţi că este util pentru alţii şi pentru voi?

Proiectul este util pentru ca aduce un joc clasic pe placutele ESP32. E o ocazie buna sa arat cum functioneaza comunicarea intre ESP32-uri.

Descriere generală

 Block diagram of the system

* TTGO T-Display ESP32: cele doua placute ce interactioneaza prin ESPNow

* Display LCD: prin protocolul SPI ESP-ul comunica cu Displayul. Acesta va arata starea jocului

* 5 mm Red LED with Diffused Len: Ledul care va arata ca nava nu are o pozitie valida.

* 5 mm Green LED with Diffused Len: Ledul care va arata cand este randul playerului curent.

* 3 butoane pt fiecare placuta (6 total) pentru controlul utilizatorului cand acesta plaseaza nava (2 butoane (x,y) unul pentru rotatie)

Hardware Design

 Electric diagram of the system

Componentă Descriere
TTGO T-Display ESP32 Două plăcuțe ESP32 ce comunică între ele folosind protocolul ESP-NOW
Display LCD (SPI) Afișează starea jocului; comunică cu ESP-ul prin protocolul SPI
LED roșu 5mm difuz Indică faptul că nava nu are o poziție validă
LED verde 5mm difuz Indică faptul că este rândul jucătorului curent
3 butoane / placă (6 total) Control utilizator pentru plasarea navei: două butoane pentru coordonate *(x, y)* și unul pentru rotație

Aici puneţi tot ce ţine de hardware design:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2025/cmoarcas/alexandru.ariton04.1747202450.txt.gz · Last modified: 2025/05/14 09:00 by alexandru.ariton04
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0