This shows you the differences between two versions of the page.
|
pm:prj2025:cmoarcas:alexandru.ariton04 [2025/05/20 19:37] alexandru.ariton04 [Software Design] |
pm:prj2025:cmoarcas:alexandru.ariton04 [2025/05/28 19:05] (current) alexandru.ariton04 [Software Design] |
||
|---|---|---|---|
| Line 146: | Line 146: | ||
| Am doua arrayuri de date globale: ships[SHIPS_NR] si bombs[BOMB_NR]. Am un pending_ship si un pending_bomb, precum si doua variabile: mode - SHIPS/BOMBS si modulus, care este ID-ul fiecarui controller | Am doua arrayuri de date globale: ships[SHIPS_NR] si bombs[BOMB_NR]. Am un pending_ship si un pending_bomb, precum si doua variabile: mode - SHIPS/BOMBS si modulus, care este ID-ul fiecarui controller | ||
| + | * Flow: | ||
| + | Este mereu randul playerului cu nava albastra. | ||
| + | Primul buton din dreapta muta pe x, al doilea muta pe y, al treilea schimba orientarea navei si da toggle intre x negativ si pozitiv | ||
| + | Ultimul buton pune nava/bomba definitiv pe tabla. | ||
| + | |||
| + | |||
| + | |||
| + | == Github == | ||
| + | |||
| + | * https://github.com/Barosandu/pmpriject | ||
| + | |||
| + | == Video == | ||
| + | |||
| + | * https://youtube.com/shorts/LX7CNFMTghA?si=4i6bsephvSB5epEF | ||
| ===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||