This is an old revision of the document!
Încuietoare inteligentă
Introducere
Proiectul este o încuietoare inteligentă pentru ușă. Acesta include funcționlitatea de deschidere prin intermediul unei parole setată la început de către utilizator. De asemenea, pentru ieșirea din cameră, pe aceeași ușă, include funcționalitatea de deschidere fără autentificare, prin simpla apăsare a unui buton.
Scopul proiectului este securizarea zonelor private(încăperi, clădiri, instituții) și limitarea accesului neautorizat.
Proiectul a pornit de la ideea de siguranță și eficientizare a securității. Chiar dacă în prezent există sisteme de securitate cu mult mai avansate, consider că acest proiect este util prin prețul realizării, prin potențialul de dezvoltare și prin simplitatea utilizării de către persoane fără cunoștințe din domeniul IT sau al electronicii.
Descriere generală
Schemă bloc
Descrierea componentelor
Mircrocontroller-ul Arduino Uno gestionează toate celelalte componente.
Ledul RGB semnalizează cu verde sau roșu starea deschisă/închisă a ușii.
Buzzer-ul semnalizează sonor introducerea unei parole greșite, deschiderea sau închiderea ușii.
Servo motoarele execută acțiunea de deschidere/închidere a ușii.
Senzorul Ultrasonic HC-SR04++ verifică dacă ușa este închisă sau deschisă.
Tastatura matriceală 4×4 ajută la introducerea parolelor.
LCD 1602 cu Interfață ajută la setarea si vizualizarea parolelor și informațiilor legate de starea ușii.
Hardware Design
Aici puneți tot ce ține de hardware design:
listă de piese
-
diagrame de semnal
rezultatele simulării
Listă de componente
Arduino Uno R3
Breadboard 830 puncte
Fire tată-tată, tată-mamă
Rezistențe 220ohm
2 x Micro Servomotor SG90 90º
Ultrasonic HC-SR04+
Buzzer
Pushbutton
Tastatură matriceală 4×4 cu cunector pin de tip mamă
LCD 1602 cu Interfață
Schema electrică
Poze proiect hardware
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF