Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:avaduva:stefania.tunaru [2025/05/25 15:03]
stefania.tunaru [Conclusions]
pm:prj2025:avaduva:stefania.tunaru [2025/05/25 16:24] (current)
stefania.tunaru [Bibliografie/Resurse]
Line 91: Line 91:
 Proiectul este dezvoltat în Arduino IDE, care oferă un mediu ușor de utilizat pentru programarea și încărcarea codului pe placa Arduino. Tot codul este scris în C++, folosind bibliotecile standard Arduino și logică personalizată pentru implementarea scopului proiectului. Proiectul este dezvoltat în Arduino IDE, care oferă un mediu ușor de utilizat pentru programarea și încărcarea codului pe placa Arduino. Tot codul este scris în C++, folosind bibliotecile standard Arduino și logică personalizată pentru implementarea scopului proiectului.
  
-Stadiul din punctul de vedere al software-ului este aproape de final, funcționalitățile ​principale sunt integrate complet ​în codul proiectului și urmează să adaug câteva feature-uri ce țin de stilizare.+Proiectul a fost finalizatiar toate funcționalitățile ​sale au fost prezentate ​în filmulețul de demo atașat acestei pagini.
  
 ==== Elementul de noutate al proiectului ==== ==== Elementul de noutate al proiectului ====
Line 156: Line 156:
  
 Am reușit devoltarea unui proiect care prezintă cele două funcționalități. Proiectul nu numai că asistă jucătorul în antrenament pentru a-și corecta greșelile realizate prin mesaje sonore și vizuale, dar poate juca pe cont propriu Piano Tiles, stabilind chiar și recorduri în joc. Pentru partea de asistență,​ jucătorul are dreptul la 5 greșeli și este monitorizat timpul de joc în care a reușit să nu întrecă numărul maxim impus de greșeli, stabilindu-se așa noi recorduri pe baza antrenamentului. Pentru funcționalitatea autonomă, proiectul reușește să se adapteze rapidității jocului și să rezolve singur diverse melodii. Am reușit devoltarea unui proiect care prezintă cele două funcționalități. Proiectul nu numai că asistă jucătorul în antrenament pentru a-și corecta greșelile realizate prin mesaje sonore și vizuale, dar poate juca pe cont propriu Piano Tiles, stabilind chiar și recorduri în joc. Pentru partea de asistență,​ jucătorul are dreptul la 5 greșeli și este monitorizat timpul de joc în care a reușit să nu întrecă numărul maxim impus de greșeli, stabilindu-se așa noi recorduri pe baza antrenamentului. Pentru funcționalitatea autonomă, proiectul reușește să se adapteze rapidității jocului și să rezolve singur diverse melodii.
 +
 +[[https://​youtube.com/​shorts/​AFzEK7ByMOg]]
 ===== Conclusions ====== ===== Conclusions ======
  
Line 162: Line 164:
 ===== Cod Sursă ====== ===== Cod Sursă ======
  
 +[[https://​github.com/​stefaniaemiliatunaru/​Piano-Tiles-Gameplay-Assistant/​blob/​main/​code.cpp]]
 ===== Jurnal ====== ===== Jurnal ======
 05.05.2025 - Am decis tema proiectului și am realizat descrierea inițială a acestuia. 05.05.2025 - Am decis tema proiectului și am realizat descrierea inițială a acestuia.
Line 182: Line 185:
  
 ===== Bibliografie/​Resurse ====== ===== Bibliografie/​Resurse ======
 +
 +  * [[https://​www.arduino.cc/​en/​Guide/​]]
 +  * [[https://​github.com/​johnrickman/​LiquidCrystal_I2C]]
 +  * [[https://​docs.arduino.cc/​built-in-examples/​basics/​AnalogReadSerial/​]]
 +  * [[https://​randomnerdtutorials.com/​guide-for-relay-module-with-arduino/​]]
 +  * [[https://​www.instructables.com/​Arduino-Plays-Piano-Tiles/​]]
 +
pm/prj2025/avaduva/stefania.tunaru.1748174610.txt.gz · Last modified: 2025/05/25 15:03 by stefania.tunaru
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0