This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2025:avaduva:stefania.tunaru [2025/05/25 15:03] stefania.tunaru [Conclusions] |
pm:prj2025:avaduva:stefania.tunaru [2025/05/25 16:24] (current) stefania.tunaru [Bibliografie/Resurse] |
||
---|---|---|---|
Line 91: | Line 91: | ||
Proiectul este dezvoltat în Arduino IDE, care oferă un mediu ușor de utilizat pentru programarea și încărcarea codului pe placa Arduino. Tot codul este scris în C++, folosind bibliotecile standard Arduino și logică personalizată pentru implementarea scopului proiectului. | Proiectul este dezvoltat în Arduino IDE, care oferă un mediu ușor de utilizat pentru programarea și încărcarea codului pe placa Arduino. Tot codul este scris în C++, folosind bibliotecile standard Arduino și logică personalizată pentru implementarea scopului proiectului. | ||
- | Stadiul din punctul de vedere al software-ului este aproape de final, funcționalitățile principale sunt integrate complet în codul proiectului și urmează să adaug câteva feature-uri ce țin de stilizare. | + | Proiectul a fost finalizat, iar toate funcționalitățile sale au fost prezentate în filmulețul de demo atașat acestei pagini. |
==== Elementul de noutate al proiectului ==== | ==== Elementul de noutate al proiectului ==== | ||
Line 156: | Line 156: | ||
Am reușit devoltarea unui proiect care prezintă cele două funcționalități. Proiectul nu numai că asistă jucătorul în antrenament pentru a-și corecta greșelile realizate prin mesaje sonore și vizuale, dar poate juca pe cont propriu Piano Tiles, stabilind chiar și recorduri în joc. Pentru partea de asistență, jucătorul are dreptul la 5 greșeli și este monitorizat timpul de joc în care a reușit să nu întrecă numărul maxim impus de greșeli, stabilindu-se așa noi recorduri pe baza antrenamentului. Pentru funcționalitatea autonomă, proiectul reușește să se adapteze rapidității jocului și să rezolve singur diverse melodii. | Am reușit devoltarea unui proiect care prezintă cele două funcționalități. Proiectul nu numai că asistă jucătorul în antrenament pentru a-și corecta greșelile realizate prin mesaje sonore și vizuale, dar poate juca pe cont propriu Piano Tiles, stabilind chiar și recorduri în joc. Pentru partea de asistență, jucătorul are dreptul la 5 greșeli și este monitorizat timpul de joc în care a reușit să nu întrecă numărul maxim impus de greșeli, stabilindu-se așa noi recorduri pe baza antrenamentului. Pentru funcționalitatea autonomă, proiectul reușește să se adapteze rapidității jocului și să rezolve singur diverse melodii. | ||
+ | |||
+ | [[https://youtube.com/shorts/AFzEK7ByMOg]] | ||
===== Conclusions ====== | ===== Conclusions ====== | ||
Line 162: | Line 164: | ||
===== Cod Sursă ====== | ===== Cod Sursă ====== | ||
+ | [[https://github.com/stefaniaemiliatunaru/Piano-Tiles-Gameplay-Assistant/blob/main/code.cpp]] | ||
===== Jurnal ====== | ===== Jurnal ====== | ||
05.05.2025 - Am decis tema proiectului și am realizat descrierea inițială a acestuia. | 05.05.2025 - Am decis tema proiectului și am realizat descrierea inițială a acestuia. | ||
Line 182: | Line 185: | ||
===== Bibliografie/Resurse ====== | ===== Bibliografie/Resurse ====== | ||
+ | |||
+ | * [[https://www.arduino.cc/en/Guide/]] | ||
+ | * [[https://github.com/johnrickman/LiquidCrystal_I2C]] | ||
+ | * [[https://docs.arduino.cc/built-in-examples/basics/AnalogReadSerial/]] | ||
+ | * [[https://randomnerdtutorials.com/guide-for-relay-module-with-arduino/]] | ||
+ | * [[https://www.instructables.com/Arduino-Plays-Piano-Tiles/]] | ||
+ |