Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:avaduva:razvan_gabriel.serb [2025/05/26 19:17]
razvan_gabriel.serb [Scheletul proiectului]
pm:prj2025:avaduva:razvan_gabriel.serb [2025/05/28 13:36] (current)
razvan_gabriel.serb [Utilizarea laboratoarelor în cadrul proiectului]
Line 132: Line 132:
  • am configurat pinii butoanelor (inclusiv cel al joystick-ului) și buzzer-ului cu pinMode() (INPUT / OUTPUT)  • am configurat pinii butoanelor (inclusiv cel al joystick-ului) și buzzer-ului cu pinMode() (INPUT / OUTPUT)
  • am citit stările pinilor butoanelor (inclusiv cel al joystick-ului) cu digitalRead() pentru navigarea prin meniu și controlul în jocuri  • am citit stările pinilor butoanelor (inclusiv cel al joystick-ului) cu digitalRead() pentru navigarea prin meniu și controlul în jocuri
-* Laboratorul 2 
- • am folosit tone(pin, frecvență) pentru a genera sunete în meniu și în timpul jocurilor 
 * Laboratorul 3 * Laboratorul 3
- • am ​citit pozițiile joystick-ului cu analogRead(pe axe X și Y, apoi am comparat valorile cu praguri ​pentru a detecta direcția mișcării ​în timpul jocurilor+ • am ​folosit tone(pin, frecvență) pentru a genera sunete în meniu șîn timpul jocurilor
 * Laboratorul 4 * Laboratorul 4
- • am ​utilizat biblioteca LiquidCrystal_I2C.h pentru controlul ecranului LCD 16x2 + • am ​citit pozițiile joystick-ului ​cu analogRead() pe axe X și Y, apoi am comparat valorile cu praguri pentru a detecta direcția mișcării în timpul jocurilor
- • am realizat afișările pentru meniu și scor cu lcd.setCursor() și lcd.print()+
 * Laboratorul 5 * Laboratorul 5
  • am folosit un SD card pentru salvarea highscore-ului pentru fiecare joc  • am folosit un SD card pentru salvarea highscore-ului pentru fiecare joc
 * Laboratorul 6 * Laboratorul 6
- • am ​integrat toate componentele într-un sistem funcțional+ • am ​utilizat biblioteca LiquidCrystal_I2C.h pentru controlul ecranului LCD 16x2 cu modul I2C 
 + • am realizat afișările pentru meniu și scor cu lcd.setCursor() și lcd.print()
  
 ==== Scheletul proiectului ==== ==== Scheletul proiectului ====
pm/prj2025/avaduva/razvan_gabriel.serb.1748276238.txt.gz · Last modified: 2025/05/26 19:17 by razvan_gabriel.serb
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0