Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:avaduva:razvan_gabriel.serb [2025/05/26 01:09]
razvan_gabriel.serb [Rezultate Obţinute]
pm:prj2025:avaduva:razvan_gabriel.serb [2025/05/28 13:36] (current)
razvan_gabriel.serb [Utilizarea laboratoarelor în cadrul proiectului]
Line 108: Line 108:
 Mediu de Dezvolate: Arduino IDE Mediu de Dezvolate: Arduino IDE
  
-==== Element ​de noutate al proiectului ====+==== Elemente ​de noutate al proiectului ====
 Proiectul RetroPixel Game Hub se remarcă prin realizarea unei unități modulare de tip consolă retro, care oferă o experiență completă de joc într-un format compact și extensibil. Proiectul RetroPixel Game Hub se remarcă prin realizarea unei unități modulare de tip consolă retro, care oferă o experiență completă de joc într-un format compact și extensibil.
  
Line 132: Line 132:
  • am configurat pinii butoanelor (inclusiv cel al joystick-ului) și buzzer-ului cu pinMode() (INPUT / OUTPUT)  • am configurat pinii butoanelor (inclusiv cel al joystick-ului) și buzzer-ului cu pinMode() (INPUT / OUTPUT)
  • am citit stările pinilor butoanelor (inclusiv cel al joystick-ului) cu digitalRead() pentru navigarea prin meniu și controlul în jocuri  • am citit stările pinilor butoanelor (inclusiv cel al joystick-ului) cu digitalRead() pentru navigarea prin meniu și controlul în jocuri
-* Laboratorul 2 
- • am folosit tone(pin, frecvență) pentru a genera sunete în meniu și în timpul jocurilor 
 * Laboratorul 3 * Laboratorul 3
- • am ​citit pozițiile joystick-ului cu analogRead(pe axe X și Y, apoi am comparat valorile cu praguri ​pentru a detecta direcția mișcării ​în timpul jocurilor+ • am ​folosit tone(pin, frecvență) pentru a genera sunete în meniu șîn timpul jocurilor
 * Laboratorul 4 * Laboratorul 4
- • am ​utilizat biblioteca LiquidCrystal_I2C.h pentru controlul ecranului LCD 16x2 + • am ​citit pozițiile joystick-ului ​cu analogRead() pe axe X și Y, apoi am comparat valorile cu praguri pentru a detecta direcția mișcării în timpul jocurilor
- • am realizat afișările pentru meniu și scor cu lcd.setCursor() și lcd.print()+
 * Laboratorul 5 * Laboratorul 5
  • am folosit un SD card pentru salvarea highscore-ului pentru fiecare joc  • am folosit un SD card pentru salvarea highscore-ului pentru fiecare joc
 * Laboratorul 6 * Laboratorul 6
- • am ​integrat toate componentele într-un sistem funcțional+ • am ​utilizat biblioteca LiquidCrystal_I2C.h pentru controlul ecranului LCD 16x2 cu modul I2C 
 + • am realizat afișările pentru meniu și scor cu lcd.setCursor() și lcd.print()
  
 ==== Scheletul proiectului ==== ==== Scheletul proiectului ====
Line 153: Line 151:
  • mediu de stocare, SD card - permite salvarea highscore-urilor pentru fiecare joc disponibil  • mediu de stocare, SD card - permite salvarea highscore-urilor pentru fiecare joc disponibil
  
-Testare ​validității interacțiunilor dintre componente s-a realizat pe parcursul dezvoltării software-ului,​ prin diverse simulări simple de test.+Testarea ​validității interacțiunilor dintre componente s-a realizat pe parcursul dezvoltării software-ului,​ prin diverse simulări simple de test.
 ===== Rezultate Obţinute ===== ===== Rezultate Obţinute =====
 {{:​pm:​prj2025:​avaduva:​razvan_gabriel.serb_rezultat_1.jpeg?​400|}} {{:​pm:​prj2025:​avaduva:​razvan_gabriel.serb_rezultat_1.jpeg?​400|}}
Line 159: Line 157:
 {{:​pm:​prj2025:​avaduva:​razvan_gabriel.serb_rezultat_3.jpeg?​400|}} {{:​pm:​prj2025:​avaduva:​razvan_gabriel.serb_rezultat_3.jpeg?​400|}}
  
 +Demo: https://​youtube.com/​shorts/​lH3rP6JLWTo?​feature=share
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
 Dezvoltarea proiectului RetroPixel Game Hub a fost o experiență foarte distractivă și educativă. Mi-a plăcut să combin joaca cu învățarea și să văd cum prind viață ideile mele, pas cu pas. Am învățat multe lucruri noi și m-am bucurat de fiecare etapă — de la conectarea componentelor până la scrierea codului și testarea jocurilor. Dezvoltarea proiectului RetroPixel Game Hub a fost o experiență foarte distractivă și educativă. Mi-a plăcut să combin joaca cu învățarea și să văd cum prind viață ideile mele, pas cu pas. Am învățat multe lucruri noi și m-am bucurat de fiecare etapă — de la conectarea componentelor până la scrierea codului și testarea jocurilor.
pm/prj2025/avaduva/razvan_gabriel.serb.1748210952.txt.gz · Last modified: 2025/05/26 01:09 by razvan_gabriel.serb
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0