This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2025:avaduva:mmahmoudi [2025/05/24 09:46] mmahmoudi [Software Design] |
pm:prj2025:avaduva:mmahmoudi [2025/05/24 09:58] (current) mmahmoudi [Hardware Design] |
||
---|---|---|---|
Line 42: | Line 42: | ||
* Motivatie: Acesti pini digitali sunt folositi ca intrari simple. Sunt configurati ca INPUT_PULLUP, eliminand necesitatea rezistentelor externe pentru a mentine o stare logica stabila. | * Motivatie: Acesti pini digitali sunt folositi ca intrari simple. Sunt configurati ca INPUT_PULLUP, eliminand necesitatea rezistentelor externe pentru a mentine o stare logica stabila. | ||
LED RGB: | LED RGB: | ||
- | * Pin Rosu -> Pin Digital 6: | + | * Pin Rosu -> Pin Digital 9: |
* Pin Verde -> Pin Digital 10: | * Pin Verde -> Pin Digital 10: | ||
- | * Pin Albastru -> Pin Digital 13: | + | * Pin Albastru -> Pin Digital 11: |
- | * Motivatie: Pinii 6 si 10 sunt pini PWM (Pulse Width Modulation), necesari pentru a controla intensitatea fiecarei culori prin functia analogWrite. Pinul 13 este utilizat pentru componenta albastra conform codului furnizat. | + | * Motivatie: Pinii 9, 10 si 11 sunt pini PWM (Pulse Width Modulation), necesari pentru a controla intensitatea fiecarei culori prin functia analogWrite. |
Buzzer Pasiv: | Buzzer Pasiv: | ||
* Iesire -> Pin Digital 5: | * Iesire -> Pin Digital 5: | ||
Line 111: | Line 111: | ||
===== Rezultate Obtinute ===== | ===== Rezultate Obtinute ===== | ||
- | * Proiectul Pixel Runner Game functioneaza complet pe platforma Arduino, cu afisaj LCD I2C, LED RGB, buzzer si butoane. | + | Am realizat cu succes un joc complet functional si stabil pe platforma Arduino, care integreaza corect toate componentele hardware. Sistemul ofera o experienta de joc fluida, cu meniuri intuitive, scoruri salvate in EEPROM si un mod de economisire a energiei. |
- | * Meniurile sunt intuitive, permit selectarea jucatorului, a nivelului de dificultate si a personajului, precum si accesarea scorurilor si setarilor. | + | |
- | * Jocul ruleaza fluent, cu animatii pentru personaj si obstacole, si cu mecanism de coliziuni functional. | + | |
- | * Sistemul de scoruri maxime functioneaza corect, scorurile fiind salvate si incarcate din EEPROM pentru fiecare profil de jucator. | + | |
- | * Modul sleep reduce consumul energetic, iar sistemul revine rapid la functionare la apasarea oricarui buton. | + | |
- | * Toate efectele sonore si vizuale (melodii, culori LED) se activeaza conform evenimentelor din joc, imbunatatind experienta utilizatorului. | + | |
- | * Setarile permit activarea/dezactivarea sunetului si resetarea scorurilor fara probleme. | + | |
- | * Codul este modular si usor de extins sau adaptat pentru alte functionalitati sau platforme. | + | |
- | * Testele efectuate au demonstrat stabilitatea jocului chiar si dupa utilizare indelungata, fara blocari sau erori. | + | |
- | * Proiectul inglobeaza cu succes cerintele de laborator (GPIO, I2C, intreruperi, timere, PWM), demonstrand integrarea practica a acestora intr-o aplicatie reala. | + | |
===== Concluzii ===== | ===== Concluzii ===== | ||
- | Proiectul a integrat cu succes mai multe tehnologii hardware si software pe Arduino, oferind o experienta de joc stabila si interactiva. | + | Acest proiect a demonstrat integrarea practica si eficienta a tehnologiilor studiate (GPIO, I2C, PWM, Intreruperi) intr-o aplicatie reala. Codul rezultat este modular si robust, indeplinind toate cerintele initiale si constituind o baza solida pentru dezvoltari viitoare. |
- | Toate cerintele de laborator au fost respectate, iar codul este modular si usor de extins. | + | |
- | Experienta acumulata este utila pentru proiecte viitoare in domeniul sistemelor embedded. | + | |
===== Download ===== | ===== Download ===== | ||