Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:avaduva:mmahmoudi [2025/05/24 09:46]
mmahmoudi [Software Design]
pm:prj2025:avaduva:mmahmoudi [2025/05/24 09:58] (current)
mmahmoudi [Hardware Design]
Line 42: Line 42:
   * Motivatie: Acesti pini digitali sunt folositi ca intrari simple. Sunt configurati ca INPUT_PULLUP,​ eliminand necesitatea rezistentelor externe pentru a mentine o stare logica stabila.   * Motivatie: Acesti pini digitali sunt folositi ca intrari simple. Sunt configurati ca INPUT_PULLUP,​ eliminand necesitatea rezistentelor externe pentru a mentine o stare logica stabila.
 LED RGB: LED RGB:
-  * Pin Rosu -> Pin Digital ​6:+  * Pin Rosu -> Pin Digital ​9:
   * Pin Verde -> Pin Digital 10:   * Pin Verde -> Pin Digital 10:
-  * Pin Albastru -> Pin Digital ​13+  * Pin Albastru -> Pin Digital ​11
-  * Motivatie: Pinii 6 si 10 sunt pini PWM (Pulse Width Modulation),​ necesari pentru a controla intensitatea fiecarei culori prin functia analogWrite. Pinul 13 este utilizat pentru componenta albastra conform codului furnizat.+  * Motivatie: Pinii 9, 10 si 11 sunt pini PWM (Pulse Width Modulation),​ necesari pentru a controla intensitatea fiecarei culori prin functia analogWrite.
 Buzzer Pasiv: Buzzer Pasiv:
   * Iesire -> Pin Digital 5:   * Iesire -> Pin Digital 5:
Line 111: Line 111:
 ===== Rezultate Obtinute ===== ===== Rezultate Obtinute =====
  
-  * Proiectul Pixel Runner Game functioneaza ​complet pe platforma Arduino, ​cu afisaj LCD I2C, LED RGB, buzzer si butoane. +Am realizat cu succes un joc complet ​functional si stabil ​pe platforma Arduino, ​care integreaza corect toate componentele hardwareSistemul ofera o experienta ​de joc fluida, cu meniuri intuitive, scoruri salvate ​in EEPROM si un mod de economisire ​energiei.
-  * Meniurile sunt intuitive, permit selectarea jucatorului,​ a nivelului ​de dificultate si a personajului,​ precum si accesarea scorurilor si setarilor. +
-  * Jocul ruleaza fluent, cu animatii pentru personaj si obstacolesi cu mecanism de coliziuni functional. +
-  * Sistemul de scoruri ​maxime functioneaza corect, scorurile fiind salvate ​si incarcate din EEPROM ​pentru fiecare profil de jucator. +
-  * Modul sleep reduce consumul energetic, iar sistemul revine rapid la functionare la apasarea oricarui buton. +
-  * Toate efectele sonore ​si vizuale (melodii, culori LED) se activeaza conform evenimentelor din joc, imbunatatind experienta utilizatorului. +
-  * Setarile permit activarea/​dezactivarea sunetului si resetarea scorurilor fara probleme. +
-  * Codul este modular si usor de extins sau adaptat pentru alte functionalitati sau platforme. +
-  * Testele efectuate au demonstrat stabilitatea jocului chiar si dupa utilizare indelungata,​ fara blocari sau erori. +
-  * Proiectul inglobeaza cu succes cerintele de laborator (GPIO, I2C, intreruperi,​ timere, PWM), demonstrand integrarea practica ​acestora intr-o aplicatie reala.+
  
 ===== Concluzii ===== ===== Concluzii =====
  
-Proiectul ​integrat cu succes mai multe tehnologii hardware ​si software pe Arduinooferind ​experienta de joc stabila si interactiva. +Acest proiect ​demonstrat integrarea practica ​si eficienta a tehnologiilor studiate (GPIO, I2C, PWMIntreruperi) intr-aplicatie realaCodul rezultat ​este modular si robust, indeplinind toate cerintele initiale si constituind o baza solida ​pentru ​dezvoltari ​viitoare.
-Toate cerintele de laborator au fost respectate, iar codul este modular si usor de extins. +
-Experienta acumulata este utila pentru ​proiecte ​viitoare ​in domeniul sistemelor embedded.+
 ===== Download ===== ===== Download =====
  
pm/prj2025/avaduva/mmahmoudi.1748069189.txt.gz · Last modified: 2025/05/24 09:46 by mmahmoudi
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0