This is an old revision of the document!
Introducere Acest proiect are ca scop realizarea unei versiuni fizice a jocului clasic Sudoku. Jocul va fi afișat pe un ecran LCD, navigarea printre celulele grilei se va face cu ajutorul unui joystick, iar introducerea numerelor se va realiza prin intermediul unui keypad.
Obiectivul proiectului este de a crea o interfață interactivă și fizică pentru rezolvarea puzzle-urilor Sudoku, combinând elemente de programare, electronică și logică.
Descriere generală Sudoku este un joc de logică ce presupune completarea unei grile de 9×9 cu cifre de la 1 la 9, respectând anumite reguli stricte:
Fiecare rând trebuie să conțină o singură dată cifrele de la 1 la 9.
Fiecare coloană trebuie să conțină o singură dată cifrele de la 1 la 9.
Fiecare bloc de 3×3 celule (regiune) trebuie să conțină toate cifrele de la 1 la 9, fără repetiții.
În cadrul proiectului, ecranul LCD are rolul de a afișa grila și cifrele corespunzătoare, oferind utilizatorului o experiență vizuală clară a jocului. Introducerea cifrelor se face cu ajutorul keypad-ului, iar joystick-ul permite deplasarea între celule pentru selectarea poziției dorite.
Lista componente
1. Arduino UNO
2. Ecran LCD 1.8” SPI
3. Tastatura numerica 4*4
4. Joystick
5. Breadboard 400 de puncte
6. Rezistente + fire
Codul sursă trebuie urcat într-un repo public, recomandăm GitHub.
Pagina de GitHub a proiectului vostru trebuie să conțină toate fișierele relevante pentru realizarea proiectului vostru. Dacă există resurse externe pe care le-ați folosit, vă rugăm să le link-ați în README.md