This is an old revision of the document!
Avoidino - Destroy 'n Run
Introducere
Prezentare pe scurt:
Un joc simplu inspirat puțin din jocul Subway Surfers, afișat pe un ecran LCD și controlat cu un keypad.
Jocul constă în a evita obstacole prin mutări la stânga sau la dreapta, cu posibilitatea de a distruge obstacolele prin tragerea de gloanțe, toate prin intermediul keypad-ului.
În timpul jocului, un LED de culoare verde va rămâne aprins, iar la pierderea jocului prin coliziunea cu un obstacol, se va stinge LED-ul verde și se va aprinde cel roșu.
Se vor auzi zgomote la distrugerea obstacolelor și la pierderea jocului prin intermediul unui buzzer.
Scopul jocului este pur recreativ.
Descriere generală
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Exemplu de schemă bloc aici.
Hardware Design
Lista de componente utilizate:
Arduino Uno
Buzzer
Breadboard
Ecran LCD 1.8” SPI
Fire
Keypad
Rezistențe
2 LED-uri RGB
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, PlatformIO)
biblioteci şi surse 3rd-party folosite (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Cod sursă și alte resurse ce trebuie să existe pe GitHub
Codul sursă trebuie urcat într-un repo public, recomandăm GitHub.
Structurați-vă pagina de GitHub a proiectului pe mai multe directoare. De exemplu, creați un director numit
src în care țineți tot codul sursă. Alt director
hardware în care să țineți schemele și diagramele și alt director numit
images în care să puneți toate fotografiile cu proiectul vostru, pe care le link-ați în README.md
Pagina de GitHub a proiectului vostru trebuie să conțină toate fișierele relevante pentru realizarea proiectului vostru. Dacă există resurse externe pe care le-ați folosit, vă rugăm să le link-ați în README.md
Sunteți încurajați să filmați un demo cu proiectul vostru și să îl încărcați pe YouTube. Faceți embed la video în README.md și în pagina de wiki OCW a proiectului vostru.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.