This shows you the differences between two versions of the page.
pm:prj2025:avaduva:alexandru.luciu [2025/05/26 08:49] alexandru.luciu [Software Design] |
pm:prj2025:avaduva:alexandru.luciu [2025/05/28 20:55] (current) alexandru.luciu [Software Design] |
||
---|---|---|---|
Line 6: | Line 6: | ||
BopIt este un joc interactiv conceput pentru a testa si antrena reflexele si viteza de reactie. Mecanica jocului presupune executarea rapida a unor actiuni simple, precum apasarea unui buton, rotirea unui element, imediat ce actiunea apare pe ecran. | BopIt este un joc interactiv conceput pentru a testa si antrena reflexele si viteza de reactie. Mecanica jocului presupune executarea rapida a unor actiuni simple, precum apasarea unui buton, rotirea unui element, imediat ce actiunea apare pe ecran. | ||
- | Scopul este ca jucatorul sa raspunda corect si cat mai rapid la comenzile primite. Cu cat timpul de reactie este mai mic, cu atat punctajul obtinut este mai mare, oferind astfel o experienta dinamica si competitiva. Jocul devine progresiv mai rapid si mai dificil, provocand jucatorul sa-si imbunatateasca performanta. | + | Scopul jocului este ca jucătorul să răspundă corect și cât mai rapid la comenzile primite. Jocul oferă două moduri de joc: unul normal, în care jucătorul are la dispoziție 5 secunde pentru a realiza orice acțiune, și un mod rapid, în care jucătorul are 10 secunde pentru a efectua cât mai multe acțiuni posibil. |
===== Descriere generală ===== | ===== Descriere generală ===== | ||
Line 13: | Line 12: | ||
Proiectul este dezvoltat pe o placuta Arduino Uno, la care sunt conectate toate componentele necesare. Atunci cand butonul de start este apasat, pe ecranul LCD este afisata actiunea pe care jucatorul trebuie sa o realizeze, impreuna cu scorul curent. | Proiectul este dezvoltat pe o placuta Arduino Uno, la care sunt conectate toate componentele necesare. Atunci cand butonul de start este apasat, pe ecranul LCD este afisata actiunea pe care jucatorul trebuie sa o realizeze, impreuna cu scorul curent. | ||
- | Pe un afișaj cu 7 segmente este indicat timpul ramas pentru a actiona– acesta incepe de la 5 secunde si scade treptat pana la 2 secunde, pe masura ce jocul avanseaza. | + | Pe un afișaj cu 7 segmente este indicat timpul ramas pentru a actiona– acesta incepe de la 5 secunde pentru modul normal si 10 pentru modul rapid |
Imediat ce o actiune este afisata pe LCD, jucatorul trebuie sa o indeplineasca corect si in intervalul de timp alocat. Daca nu reuseste, pierde runda, lucru semnalizat printr-un sunet emis de buzzer. | Imediat ce o actiune este afisata pe LCD, jucatorul trebuie sa o indeplineasca corect si in intervalul de timp alocat. Daca nu reuseste, pierde runda, lucru semnalizat printr-un sunet emis de buzzer. | ||
Line 171: | Line 170: | ||
COD: https://github.com/Lex-Stud/PM/blob/main/COD.c++ | COD: https://github.com/Lex-Stud/PM/blob/main/COD.c++ | ||
+ | |||
+ | Proiect final: https://youtu.be/vwC6Ghq6aGw | ||
+ | |||
===== Rezultate Obţinute ===== | ===== Rezultate Obţinute ===== | ||
Line 176: | Line 178: | ||
Demo: | Demo: | ||
+ | |||
Mod normal: | Mod normal: | ||
https://youtu.be/xgpH6ndhMmk | https://youtu.be/xgpH6ndhMmk | ||
Line 184: | Line 187: | ||
Proiectul a fost unul interesant și plăcut. M-a ajutat să înțeleg mai bine materia predată la laborator și mi-a sporit dorința de a realiza pe cont propriu și alte proiecte în viitor. Implementarea nu a fost lipsită de greutăți și probleme, dar la final am putut realiza ceea ce mi-am dorit. | Proiectul a fost unul interesant și plăcut. M-a ajutat să înțeleg mai bine materia predată la laborator și mi-a sporit dorința de a realiza pe cont propriu și alte proiecte în viitor. Implementarea nu a fost lipsită de greutăți și probleme, dar la final am putut realiza ceea ce mi-am dorit. | ||
+ | |||
+ | Proiectul este unul bun și funcțional, însă poate fi îmbunătățit în viitor: | ||
+ | * pot fi introduse noi acțiuni | ||
+ | * se poate utiliza piese hardware mai performant și mai rezistent | ||
===== Cod sursă și alte resurse ce trebuie să existe pe GitHub ===== | ===== Cod sursă și alte resurse ce trebuie să existe pe GitHub ===== | ||
- | COD: https://github.com/Lex-Stud/PM/blob/main/COD.c++ | + | Proiect: https://github.com/Lex-Stud/ProiectPM |
===== Jurnal ===== | ===== Jurnal ===== | ||
- | <note tip> | + | 06.05.2025 - am creat pagina si am adăugat descrierea generală a proiectului |
- | Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului. | + | |
- | </note> | + | 12.05.2025 - am asamblat hardware-ul și am testat piesele |
+ | |||
+ | 16.05.2025 - am început dezvoltarea software-ului | ||
+ | 20.05.2025 - am obținut un proiect functional | ||
===== Bibliografie/Resurse ===== | ===== Bibliografie/Resurse ===== | ||
- | <note> | + | <html><a class="media mediafile mf_pdf" href="?do=export_pdf">Export to PDF</a></html> |
- | Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe **Resurse Software** şi **Resurse Hardware**. | + | |
- | </note> | + | |
+ | Piese: | ||
+ | https://www.emag.ro/kit-compatibil-uno-r3-24-componente-electronice-latauar-dianjixuexitaojianliying/pd/D16TKJYBM/?ref=profiled_categories_home_base_first_3_3&provider=rec&recid=rec_93_516904b2a52f8e38c1bce4991000bb50f4d0d298b4f93e5bb03eeddb2865640e_1745098167&scenario_ID=93 |