This is an old revision of the document!
Joc Pong
Introducere
Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:
O implementare a jocului clasic Pong, în care fiecare jucător folosește un joystick pentru a deplasa “playerul” sus-jos. Jocul va fi afisat pe un display, iar pe cardul SD voi avea încarcată o melodie care va fi redată în timpul jocului. Voi folosi un cititor de card SD si un buzzer pentru a reda sunetul.
Descriere generală
O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.
Joystick (ADC): permite jucătorilor să se miște sus-jos.
Display (I2C): afișează jocul.
Cititor card SD (SPI): descarcă de pe cardul de memorie melodia care va fi redată pe parcursul jocului.
Buzzer (PWM): redă o melodie pe parcursul jocului.
!Potentiometrele din schema reprezinta Joystick-uri!
Pinii (de la stanga la dreapta):
!Piesa de pe breadboard-ul din stanga reprezinta un cititor de card SD!
Pinii (de la stanga la dreapta):
-GND
-3V3
-5V
-CS
-MOSI
-SCK
-MISO
-GND
Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html
Hardware Design
Componente folosite:
Arduino Uno
Display OLED
Buzzer
Cititor de card SD
Breadboard
2 joystick-uri
Fire
Implementarea Hardware:
Software Design
Descrierea codului aplicaţiei (firmware):
mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
(etapa 3) surse şi funcţii implementate
Rezultate Obţinute
Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.
Concluzii
Download
O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună

.
Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.
Jurnal
Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.
Bibliografie/Resurse
Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.
Export to PDF