This is an old revision of the document!


Joc Pong

Introducere

Prezentarea pe scurt a proiectului vostru:

  • O implementare a jocului clasic Pong, în care fiecare jucător folosește un joystick pentru a deplasa “playerul” sus-jos. Jocul va fi afisat pe un display, iar pe cardul SD voi avea încarcată o melodie care va fi redată în timpul jocului. Voi folosi un cititor de card SD si un buzzer pentru a reda sunetul.

Descriere generală

O schemă bloc cu toate modulele proiectului vostru, atât software cât şi hardware însoţită de o descriere a acestora precum şi a modului în care interacţionează.

  • Joystick (ADC): permite jucătorilor să se miște sus-jos.
  • Display (I2C): afișează jocul.
  • Cititor card SD (SPI): descarcă de pe cardul de memorie melodia care va fi redată pe parcursul jocului.
  • Buzzer (PWM): redă o melodie pe parcursul jocului.

!Potentiometrele din schema reprezinta Joystick-uri!

Pinii (de la stanga la dreapta):

  • -GND
  • -5V
  • -VRx - conectat la A0 pentru Player1 si A2 pentru Player2

!Piesa de pe breadboard-ul din stanga reprezinta un cititor de card SD! Pinii (de la stanga la dreapta):

  • -GND
  • -3V3
  • -5V
  • -CS
  • -MOSI
  • -SCK
  • -MISO
  • -GND

Exemplu de schemă bloc: http://www.robs-projects.com/mp3proj/newplayer.html

Hardware Design

Componente folosite:

  • Arduino Uno
  • Display OLED
  • Buzzer
  • Cititor de card SD
  • Breadboard
  • 2 joystick-uri
  • Fire

Implementarea Hardware:

Software Design

Descrierea codului aplicaţiei (firmware):

  • mediu de dezvoltare (if any) (e.g. AVR Studio, CodeVisionAVR)
  • librării şi surse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib)
  • algoritmi şi structuri pe care plănuiţi să le implementaţi
  • (etapa 3) surse şi funcţii implementate

Rezultate Obţinute

Care au fost rezultatele obţinute în urma realizării proiectului vostru.

Concluzii

Download

O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului: surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şi copiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-).

Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea Add Images or other files. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul :pm:prj20??:c? sau :pm:prj20??:c?:nume_student (dacă este cazul). Exemplu: Dumitru Alin, 331CC → :pm:prj2009:cc:dumitru_alin.

Jurnal

Puteți avea și o secțiune de jurnal în care să poată urmări asistentul de proiect progresul proiectului.

Bibliografie/Resurse

Listă cu documente, datasheet-uri, resurse Internet folosite, eventual grupate pe Resurse Software şi Resurse Hardware.

Export to PDF

pm/prj2025/atoader/catalin.giuglan.1748196719.txt.gz · Last modified: 2025/05/25 21:11 by catalin.giuglan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0