Differences

This shows you the differences between two versions of the page.

Link to this comparison view

pm:prj2025:atoader:catalin.giuglan [2025/05/28 03:06]
catalin.giuglan [Bibliografie/Resurse]
pm:prj2025:atoader:catalin.giuglan [2025/05/28 16:00] (current)
catalin.giuglan [Implementarea Hardware:]
Line 52: Line 52:
 </​note>​ </​note>​
  
-====== Implementarea Hardware: ======+{{:​pm:​prj2025:​atoader:​catalin_pong.jpg?​650|}}====== Implementarea Hardware: ====== 
  
  
-{{:​pm:​prj2025:​atoader:​catalin_pong.jpg?​650|}} 
 ===== Software Design ===== ===== Software Design =====
  
  
 <note tip> <note tip>
-Descrierea codului aplicaţiei (firmware)+**IDE folosit:** 
-  * mediu de dezvoltare ​(if any(e.g. AVR StudioCodeVisionAVR+  *Am folosit **ArduinoIDE** pentru a implementa software-ul. 
-  * librării şsurse 3rd-party (e.g. Procyon AVRlib+ 
-  * algoritmi şstructuri pe care plănuiţsă le implementaţ+**Biblioteci utilizate:​** 
-  * (etapa 3surse şi funcţii implementate+  *Wire.h 
 +  *SPI.h 
 +  *U8g2lib.h 
 +  *SdFat.h 
 + 
 +**Funcții:​** 
 + 
 +  *void setup() - Inițializează componentele hardware, verifică fișierul muzical de pe SD și calibrează joystick-urile. 
 +  *void loop() - Gestionează logica joculuiredă muzica și actualizează ecranul și pozițiile elementelor în mod continuu. 
 +  *void drawFrame(- Desenează întreaga scenă de joc: terenul, scorul, mingea și playerii. 
 +  *void resetGame() - Plasează mingea într-o poziție aleatorie șîi setează o direcție nouă de mișcare. 
 +  *void drawCourt() ​Desenează cadrul terenului de joc pe afișaj ​(un dreptunghi de 128x64 pixeli). 
 +  *void drawScore(- Afișează scorurile celor doi jucători pe ecran. 
 +  *void gameOver() - Afișează ecranul de final șanunță jucătorul câștigător,​ apoi resetează scorurile șmingea. 
 +  *void updateBallPosition() - Calculează noua poziție a mingii șgestionează coliziunile cu pereții, playerii și dacă s-a marcat sau nu un punct. 
 +  *void updatePaddlePositions() - Citește pozițiile joystick-urilor șactualizează paletele în funcție de mișcare. 
 +  *void constrainPaddlePosition(uint8_t &​paddle_y) - Asigură că playerul nu iese în afara ecranului. 
 +  *void soundBounce() - Redă un sunet scurt când mingea lovește un player sau marginea orizontală. 
 +  *void soundPoint() - Redă un sunet diferit când se marchează un punct. 
 +  *void initMusic() - Deschide fișierul mario.txt de pe cardul SD dacă nu a fost deja deschis. 
 +  *void playMarioTheme() - Redă notele muzicale din fișierul mario.txt, una câte una.
 </​note>​ </​note>​
  
Line 89: Line 109:
  
 <note warning> <note warning>
-O arhivă (sau mai multe dacă este cazul) cu fişierele obţinute în urma realizării proiectului:​ surse, scheme, etc. Un fişier README, un ChangeLog, un script de compilare şcopiere automată pe uC crează întotdeauna o impresie bună ;-). +Arhiva conține codul Arduino șvideoclipul demo de prezentare al proiectului{{:pm:prj2025:atoader:pong.zip|}}
- +
-Fişierele se încarcă pe wiki folosind facilitatea **Add Images or other files**. Namespace-ul în care se încarcă fişierele este de tipul **:​pm:​prj20??:​c?​** sau **:​pm:​prj20??:​c?:​nume_student** (dacă este cazul). **Exemplu:** Dumitru Alin, 331CC -> **:pm:prj2009:cc:dumitru_alin**.+
 </​note>​ </​note>​
- 
 ===== Jurnal ===== ===== Jurnal =====
  
Line 103: Line 120:
  
 <​note>​ <​note>​
-  https://​www.optimusdigital.ro/​ +  ​*[[https://​www.optimusdigital.ro/​|Optimus Digital]] 
-  https://​www.emag.ro/​ +  ​*[[https://​www.emag.ro/​|Emag]] 
-  https://​www.tinkercad.com/​+  ​*[[https://​www.tinkercad.com/​|Tinkercad]]
 </​note>​ </​note>​
  
 <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​ <​html><​a class="​media mediafile mf_pdf"​ href="?​do=export_pdf">​Export to PDF</​a></​html>​
  
pm/prj2025/atoader/catalin.giuglan.1748390816.txt.gz · Last modified: 2025/05/28 03:06 by catalin.giuglan
CC Attribution-Share Alike 3.0 Unported
www.chimeric.de Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0